کد خبر : 142557
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 شهریور 1398 - 12:30
-

شمس: فدراسیون ، فوتسال کمتر از ۱۸ سال را به آموزش و پرورش واگذار کند /متاسفانه دو دستی به فوتسال پایه چسبیده اند

شمس: فدراسیون ، فوتسال کمتر از ۱۸ سال را به آموزش و پرورش واگذار کند /متاسفانه  دو دستی به فوتسال پایه چسبیده اند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مدیر فنی تیم فوتسال دانش آموزی اعتقاد دارد : راه نجات فوتسال از آموزش و پرورش می‌گذرد و بهتر است فدراسیون فوتبال، فوتسال کمتر از ۱۸ سال را به آموزش و پرورش واگذار کند. آقای حسین شمس پس از بازگشت از مسابقات دانش آموزی قهرمانی آسیا گفت: آموزش و

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مدیر فنی تیم فوتسال دانش آموزی اعتقاد دارد : راه نجات فوتسال از آموزش و پرورش می‌گذرد و بهتر است فدراسیون فوتبال، فوتسال کمتر از ۱۸ سال را به آموزش و پرورش واگذار کند.

آقای حسین شمس پس از بازگشت از مسابقات دانش آموزی قهرمانی آسیا گفت: آموزش و پروش در موضوع استعدادیابی و پرورش استعداد‌ها رسالت خود را خوب انجام می‌دهد.

وی افزود: پس از ناکامی در رده جوانان و باشگاهی این قهرمانی مرهمی بر دل فوتسالی‌ها بود، سطح مسابقات با وجود اینکه نخستین دوره بود بسیار بالا بود و این بچه‌ها با شایستگی قهرمان شدند، امیدواریم که تیم ملی فوتسال بتواند از این بچه‌ها استفاده کند.

مدیر فنی تیم فوتسال دانش آموزی به رایزنی‌های خود با فدراسیون فوتبال اشاره کرد و گفت: حدود یکسال و نیم است با فدراسیون فوتبال مذاکره کرده ایم که بچه‌های کمتر از ۱۸ سال را به آموزش و پرورش بسپارد، آنقدر امکانات و نیرو در آموزش و پرورش وجود دارد که ‌می‌توان این رده سنی را به آن‌ها سپرد، ولی متاسفانه فدراسیون دو دستی به فوتسال پایه چسبیده است و آن را واگذار نمی‌کند.

آقای شمس افزود: حاصل واگذار نکردن فوتسال کمتر از ۱۸ سال به آموزش و پرورش، شکست جوانان در کشور خودمان می‌شود و به نظرم راه نجات فوتسال پایه از آموزش و پرورش خواهد بود.

منبع:خبرگزاری صدا و سیما

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس سه شنبه , ۱۲ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۸

آقاى شمس مگر شما بازنشسته نیستى؟؟؟ چرا دو دستى چسبیدم به آموزش و پرورش و نمیذارى جوان ها بیایند و کار انجام بدهند؟؟همه تیم هاى دولتى فعالیت میکنى در حالى که بازنشسته هم هستى!!!