کد خبر : 142637
تاریخ انتشار : چهارشنبه 13 شهریور 1398 - 12:38
-

سه به علاوه یک گزینه برای هدایت مس!

سه به علاوه یک گزینه برای هدایت مس!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، با برکناری اسماعیل تقی پور از هدایت مس سونگون مذاکرات و بررسی ها برای انتخاب جانشین این مربی بومی آغاز شده است. شنیده ها حکایت از طرح چهار گزینه اصلی برای هدایت قهرمان فصل قبل وجود دارد که نام دو مربی سابق این تیم نیز در آن به چشم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، با برکناری اسماعیل تقی پور از هدایت مس سونگون مذاکرات و بررسی ها برای انتخاب جانشین این مربی بومی آغاز شده است.

شنیده ها حکایت از طرح چهار گزینه اصلی برای هدایت قهرمان فصل قبل وجود دارد که نام دو مربی سابق این تیم نیز در آن به چشم می خورد. گویا بررسی گزینه ها روی سه به علاوه یک نام انجام می شود، حسین شمس ، علی افضل ، رضا لک و فرهاد فخیم.

شمس و افضل که در فصل های قبل این تیم را هدایت کرده اند ، با توجه به نداشتن تیم ، مشکلی برای پذیرش این مسئولیت از این باب ندارند ولی رضا لک در حال حاضر سرمربی شهروند ساری است و جدایی اش منوط به توافق با نجاریان.

اما گزینه آخر فرهاد فخیم است که شاید محتمل ترین گزینه در این شرایط باشد که هم واجد وصف بومی بودن است و هم نقش بسیار چشم گیری در این تیم دارد و باید او را در نقش جدید به عنوان سرمربی – بازیکن ببینیم ، وضعیتی که پیشتر فوتسال تبریز را صاحب یک قهرمانی و یک نایب قهرمانی در لیگ کرده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس چهارشنبه , ۱۳ شهریور ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۳

فرهاد فخیم رو گذاشتن تموم شد گزینه چیه دیگه