کد خبر : 142668
تاریخ انتشار : پنجشنبه 14 شهریور 1398 - 8:50
-

بازگشت محمدرضا کرد به ایران به دلیل مشکلات شخصی/لژیونر ایرانی اسفندماه به روسیه می رود

بازگشت محمدرضا کرد به ایران به دلیل مشکلات شخصی/لژیونر ایرانی اسفندماه به روسیه می رود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محمدرضا کرد بازیکن مازنی و اسبق شهروند ساری که برای حضور در باشگاه گاز پروم روسیه به آن کشور سفر کرده بود، با وجود ثبت قرارداد، بدلیل مشکلات شخصی به ایران بازگشت تا نیم فصل دوم را در تیم‌های ایرانی پشت سر بگذارد. وی در همین زمینه به خبرنگار

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محمدرضا کرد بازیکن مازنی و اسبق شهروند ساری که برای حضور در باشگاه گاز پروم روسیه به آن کشور سفر کرده بود، با وجود ثبت قرارداد، بدلیل مشکلات شخصی به ایران بازگشت تا نیم فصل دوم را در تیم‌های ایرانی پشت سر بگذارد. وی در همین زمینه به خبرنگار ما گفت: مجوز خروج از کشور من یک ماهه بود و به دلیل مشکلات تحصیلی هرچقدر تلاش کردم تمدید نشد. بنابراین طی صحبتی که با مسئولان تیم کردم، قرار شد بعد از رفع مشکلاتم در ایران از اسفند ماه مجددا به روسیه برگردم و در خدمت این تیم باشم.
وی همچنین در خصوص امکانات لیگ روسیه در مقابل ایران گفت: آنجا واقعا همه چیز حرفه‌ای و در حد عالی است. زیر ساخت‌های فوق‌العاده باشگاه‌ها یکی از دلایل پیشرفت روز افزون فوتسال در این کشور است. امیدوارم این شرایط یک روزی در ایران هم برقرار شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.