کد خبر : 143223
تاریخ انتشار : یکشنبه 24 شهریور 1398 - 13:42
-

قطعی شدن دیدار تیم ملی با ایتالیا و بلژیک

قطعی شدن دیدار تیم ملی با ایتالیا و بلژیک

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم ملی فوتسال کشورمان در راه جام ملت‌های آسیا قرار است در آذر ماه و بهمن ماه که جزء رو‌زهای فیفا دی است چند دیدار تدارکاتی را برگزار کند. تیم ملی در اولین دیدار تدارکاتی خود قرار است هفته آینده در تورنمنت چهار جانبه آستاراخان روسیه شرکت کند. بعد از شرکت در تورنمنت روسیه،

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم ملی فوتسال کشورمان در راه جام ملت‌های آسیا قرار است در آذر ماه و بهمن ماه که جزء رو‌زهای فیفا دی است چند دیدار تدارکاتی را برگزار کند.

تیم ملی در اولین دیدار تدارکاتی خود قرار است هفته آینده در تورنمنت چهار جانبه آستاراخان روسیه شرکت کند.

بعد از شرکت در تورنمنت روسیه، تیم ملی باید خود را برای حضور در مسابقات مقدماتی جام ملت‌های آسیا که در ارومیه برگزار می‌شود، آماده کند. تیم ملی پس از پایان رقابت‌های مقدماتی آسیا و همچنین آماده نگه داشتن خود قرار است در آذر ماه هم در تورنمنت چهار جانبه مشهد مقدس با حضور تیم‌های بلاروس، اوکراین و اسلواکی شرکت کند.

لازم به توضیح است که بعد از پایان تورنمنت چهار جانبه مشهد تیم ملی تا بهمن ماه بازی نخواهد داشت و قرار است بهمن ماه در روز‌های فیفا دی دوباره چند بازی دوستانه‌ با تیم‌های بلژیک، ایتالیا و فرانسه انجام دهد.

از بین سه تیم ایتالیا و بلژیک و فرانسه تا حدود زیادی ایتالیا و بلژیک قطعی شده است و کمیته فوتسال هم در تلاش است تا بازی با فرانسه را هم قطعی کند تا بتوانیم در کشور خودمان با این تیم‌ها یک دیدار چهار جانبه‌ای را برگزار کنیم.

پیش از این ایتالیا و فرانسه فقط جزء گزینه‌های مد نظر کمیته فوتسال بودند، اما با پیگیری‌های مسئولان کمیته فوتسال قرار شد تا بلژیک هم به جمع بازی‌های تدارکاتی تیم ملی اضافه شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.