کد خبر : 143348
تاریخ انتشار : دوشنبه 25 شهریور 1398 - 14:34
-

جابری: مشکلات سالن کرمانشاه به سازمان لیگ ربطی ندارد/ رئیس شدنم شایعه است

جابری: مشکلات سالن کرمانشاه به سازمان لیگ ربطی ندارد/ رئیس شدنم شایعه است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ،  آرش جابری در مورد مشکلات به وجود آمده در بازی مس سونگون و شاهین کرمانشاه در لیگ برتر فوتسال گفت: تمام سعی کمیته فوتسال و هیأت رئیسه سازمان لیگ این است که مسابقات  لیگ را بدون هیچ مشکلی و حاشیه ای برگزار کنند. در مورد بازی هفته گذشته بازی  شاهین

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ،  آرش جابری در مورد مشکلات به وجود آمده در بازی مس سونگون و شاهین کرمانشاه در لیگ برتر فوتسال گفت: تمام سعی کمیته فوتسال و هیأت رئیسه سازمان لیگ این است که مسابقات  لیگ را بدون هیچ مشکلی و حاشیه ای برگزار کنند. در مورد بازی هفته گذشته بازی  شاهین کرمانشاه و مس سونگون که تیم شاهین میزبان  بود مشکل خاص و آنچانی نبود فقط ما یک ناهماهنگی داشتیم که این موضوع ارتباطی به سازمان لیگ نمی‌تواند داشته باشد.

وی افزود: در ابتدا  نجفی مدیرعامل باشگاه مس با من تماس گرفت که ما را به سالن مسابقه راه نمی‌دهند و من در همان ابتدا با هیأت فوتبال استان کرمانشاه صحبت کردم که در اسرع وقت قرار شد این سالن تخلیه و برای این بازی آماده شود. موضوع از این قرار بود که سالن محل برگزاری بازی دو تیم شاهین و مس متعلق به بنیاد شهید بوده و این سازمان  آن را به بخش خصوصی واگذار کرده است اما متاسفانه در روز جمعه که قرار بود بازی مس و شاهین برگزار شود هیات کاراته استان کرمانشاه در حال برگزاری مسابقه کاراته بوده و این موضوع باعث شد که مشکلاتی برای این مسابقه به وجود آید و در نهایت این بازی با تاخیر نیم ساعته و از ساعت ۱۸.۳۰ برگزار شد.

دبیر کمیته فوتسال همچنین در مورد موضوع درگیری گیتی‌پسند و فر‌ش‌آرا گفت: بعد از این بازی من تمام گزارشات نمایندگان ناظر فدراسیون و داوری را خواستم و آنها گزارشی تهیه کردند و من در اسرع وقت این گزارش را به کمیته اخلاق ارسال کردم و منتظر رأی آن هستیم.

وی همچنین در مورد مشکلات به وجود آمده در لیگ دسته اول جوانان، گفت: بعد از اتفاقاتی که در لیگ دسته اول رخ داد دو باشگاه کشاورز قزوین و یک باشگاه دیگر که متاسفانه اسمش یادم نیست صورت جلسه‌ای و شکوائیه‌ای به صورت جداگانه  در مورد اتفاقات و حواشی به وجود آمده  در این لیگ به کمیته فوتسال ارسال کردند و من عیناً همان گزارش و شکایت را  به قید فوریت به شکوری دبیر فدراسیون ارسال و سپس به کمیته اخلاق ارسال شد و منتظریم که رأی این موضوع هم صادر شود.

جابری در مورد جلسه هیأت رئیسه سازمان لیگ در روز گذشته گفت: یکی از تصمیمات مهمی که روز گذشته گرفته شد   قرار است ما سه جلسه برای بررسی و جلوگیری از مشکلات و حواشی به وجود آمده در لیگ برگزار کنیم. ۱- جلسه کمیته انضباطی با حضور نمایندگان سازمان لیگ در مهرماه،۲ – جلسه‌ای با حضور اعضای کمیته داوران  و مربیان و مدیران باشگاه ها در مورد آخرین تغییرات به وجود داوری برگزار شود۳- آسیب‌شناسی با حضور مدیران باشگاه‌ها و اصحاب رسانه داشته باشیم که بتوانیم پیش‌بینی‌های لازم را جهت هر گونه حواشی  اتفاقی را بگیریم.

وی همچنین در مورد  آخرین هفته  بازی نیم‌فصل و بازی مس سونگون و گیتی‌پسند اصفهان  گفت: هر دو باشگاه از بهترین‌ باشگاه‌های فوتسال ایران و آسیا هستند که ملی پوشان زیادی در اختیار دارند و  همیشه بازی این دو تیم از حساسیت بالایی برخوردار است و به همین دلیل ما پیش‌بینی‌های لازم را برای این مسابقه در تبریز در نظر گرفته‌ایم و نمایندگان ویژه ای هم از کمیته اخلاق،کمیته داوران و سازمان لیگ اعزام می‌کنیم.

جابری در مورد شروع نیم فصل دوم لیگ برتر گفت:  27 شهریور پایان نیم‌فصل اول است و قرار است تیم‌ها تا چهارم آبان‌ماه آخرین وقت  نقل انتقالات خود را انجام بدهند و ان‌شاءالله از ۹ آبان نیم‌فصل دوم شروع می‌شود و مرحله پلی‌آف هم قراره قبل از حضور تیم ملی به جام ملت‌های آسیا برگزار شود.

وی در مورد شایعات این روزها مبنی براینکه قرار است وی ریاست سازمان لیگ فوتسال را برعهده بگیرد، گفت: این یک شایعه است و این موضوع در اختیار تاج رئیس فدراسیون است که یک نفر را به عنوان رئیس سازمان لیگ معرفی کند. بنده به عنوان دبیر کمیته فوتسال همچنان به کارم ادامه می‌دهم.

دبیر کمیته فوتسال در پایان گفت: سازمان لیگ تمام تلاش خود را می‌کند که بتواند بدون هیچگونه درگیری و تنشی ادامه مسابقات لیگ را برگزار کند و هدف  اصلی سازمان لیگ  همکاری با تیم ملی است و همه باید دست در دست هم دهیم و از تیم ملی حمایت کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.