کد خبر : 143448
تاریخ انتشار : پنجشنبه 28 شهریور 1398 - 22:00
دسته‌بندی نشده
-

شمس: افتخار بزرگی است که ایران سکاندار فوتسال آسیا است

شمس: افتخار بزرگی است که ایران سکاندار فوتسال آسیا است
سرمربی سابق تیم ملی فوتسال افزایش مدرسان ایرانی در کنفدراسیون فوتبال آسیا را افتخاری بزرگ می‌داند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حسین شمس در مورد راه‌اندازی فوتسال کانادا توسط شهاب‌الدین سفال‌منش گفت: این یک افتخار بزرگ برای هر ایرانی است، فوتسال ایران دارای افراد بزرگی در سطح جهان و آسیاست که در حال خودنمایی است.

وی گفت : در حال حاضر چندین مدرس ایران کلاس‌های آسیا را اداره می‌کنند از جمله شهاب سفال‌منش، ناصر صالح، رضا صادقی، علی امینی، قاسم عارفیان و شهرزاد مظفر و همچنین خودم، مربیان و مدرسانی هستند که کلاس‌های AFC را در سطح ایران و آسیا اداره می‌کنند. 

سرمربی سابق تیم ملی فوتسال، گفت: در حال حاضر بیشترین مدرس‌ها به نام ایرانی‌ها است و همچنین سال‌هاست که رئیس دپارتمان آسیا در دست علی تارقلی‌زاده است و این افتخاری بزرگ برای ما ایرانیان است که سکاندار فوتسال آسیا هستیم. 

شمس گفت: این موضوعات نشان‌دهنده این است که ایران نه در سطح آسیا بلکه در سطح دنیا همیشه حرفی در رشته فوتسال برای گفتن دارد و همان‌طور که شاهد هستید می‌بینید که امروز شهاب سفال‌منش به عنوان بنیانگذار فوتسال کانادا معرفی می‌شود.

وی در پایان گفت: در این جا دارد از حمایت‌ها و زحمات بی‌دریغ میرشاد ماجدی رئیس کمیته آموزش فدراسیون فوتبال که باعث شده تعداد مدرسان ایرانی در سطح آسیا هر روز بیشتر شود تشکر و قدردانی دارم. 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس جمعه , ۲۹ شهریور ۱۳۹۸ - ۱:۲۶

خخخخ خدایی رضا صادقى و امینى و عارفیان کجاى این فوتسال هستند؟!!! کارشناس رو ببین