کد خبر : 143486
تاریخ انتشار : جمعه 29 شهریور 1398 - 16:56
-

ناظم الشریعه: هدف از حضور فوتسال در تورنمنت کاسپین هماهنگی بازیکنان است/ بامداد فردا به روسیه می رویم

ناظم الشریعه: هدف از حضور فوتسال در تورنمنت کاسپین هماهنگی بازیکنان است/ بامداد فردا به روسیه می رویم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم ملی فوتسال جهت حضور در تورنمنت کاسپین روسیه که با حضور تیم‌های ملی آذربایجان، روسیه، بلاروس وایران برگزار می شود، بامداد فردا شنبه به روسیه اعزام می شوند.  این مسابقات هر ساله در یکی از کشورهای تیم‌های شرکت کننده برگزار می شود که اولین دوره این مسابقات سال گذشته

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم ملی فوتسال جهت حضور در تورنمنت کاسپین روسیه که با حضور تیم‌های ملی آذربایجان، روسیه، بلاروس وایران برگزار می شود، بامداد فردا شنبه به روسیه اعزام می شوند. 

این مسابقات هر ساله در یکی از کشورهای تیم‌های شرکت کننده برگزار می شود که اولین دوره این مسابقات سال گذشته در اصفهان برگزار و تیم ملی ایران قهرمان اولین دوره این مسابقات شد.

سیدمحمد ناظم الشریعه در گفت و گو با خبرنگار ورزشی فارس در حاشیه آخرین تمرینات تیم ملی  در مورد حضور تیم ملی در تورنمت کاسپین روسیه گفت:  تورنمت کاسپین روسیه برای تیم ملی بسیار مفید است، به این دلیل که بعد از مدتها بازیکنان تیم ملی می توانند در کنار هم بازی کنند و موضوع مهمتری که وجود دارد می توان آنها  را در شرایط سخت محک زد. 

سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: ما فرصت کافی برای تمرین و هماهنگی بازیکنان در اختیار نداشتیم به این دلیل که ما در طول این مدت بدون حضور اکثر بازیکنان و به خصوص لژیونرها تمرینات خود را برگزار می کردیم و از روز گذشته ما توانستیم کلیه بازیکنان را در کنار هم داشته باشیم، البته سپهر محمدی و حسین طیبی در روسیه به جمع تیم ملی اضافه می شوند. 

وی گفت: به دلیل اینکه ما بازیکنان تیم ملی را به طور کامل در تمرینات خود در اختیار نداشتیم، بامداد فردا  بدون هماهنگی کامل بازیکنان به  تورنمت روسیه  می رویم. هدف اصلی که کادر فنی در این تورنمنت  مدنظر دارد، هماهنگی بازیکنان است و اینکه بازیکنان با شرایط سخت  بیشتر آشنا شده و آن را تحمل کنند. من می دانم این شرایط  دشوار است اما آنها باید این شرایط را تحمل کنند. 

ناظم الشریعه گفت: از طرفی  که اکثرا بازیکنان تیم ملی در تیمهای گیتی پسند و مس سونگون حضور دارند و روز چهارشنبه و در آخرین هفته لیگ برتر  این دو تیم با هم بازی کردند و فشار زیادی روی بازیکنان هر دو تیم بوده بنابراین کادر فنی در این دو روز سعی کرده که بازیکنان را فقط ریکاوری کنند و برنامه اصلی را برای اردوی روسیه گذاشته است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.