کد خبر : 143710
تاریخ انتشار : یکشنبه 31 شهریور 1398 - 12:52
-

رعدی: منتظر نامه فدراسیون برای ورود به سالن هستم /۳ نفر برای سرمربیگری معرفی شدند/ گفته بودم تیم زیر ۲۰ سال شخصیت قهرمانی ندارد

رعدی: منتظر نامه فدراسیون برای ورود به سالن هستم /۳ نفر برای سرمربیگری معرفی شدند/ گفته بودم تیم زیر ۲۰ سال شخصیت قهرمانی ندارد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، علی رعدی درباره اینکه چرا هنوز تمرینات تیم ملی فوتسال بانوان برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا مشخص نشده، اظهار داشت: من ۶ ماه اول را برنامه دادم اما چون فاصله زیاد بود و این اردوها هزینه داشت عملی نشد. برای ۶ ماهه دوم با حضور انصاری‌فرد، نصیری و صوفی‌زاده

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، علی رعدی درباره اینکه چرا هنوز تمرینات تیم ملی فوتسال بانوان برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا مشخص نشده، اظهار داشت: من ۶ ماه اول را برنامه دادم اما چون فاصله زیاد بود و این اردوها هزینه داشت عملی نشد. برای ۶ ماهه دوم با حضور انصاری‌فرد، نصیری و صوفی‌زاده برنامه‌ریزی کردیم قرار شد هر سه هفته لیگ اردوی سه روزه داشته باشیم تا بتوانیم بازیکنان را گلچین کنیم. قرار بود من در لیگ بازیکنان را ببینم و بهترین‌ها را گلچین کنم که از این موضوع استقبال شد.

* نمی‌توانم سرم را پایین بیندازم و به سالن بروم

وی افزود: در مصاحبه‌ها دیدم که گفته بودند از کادر تیم ملی کسی در لیگ حضور ندارد من که نمی‌توانم سرم را پایین بیندازم و به سالن بروم آن وقت از من می‌پرسند ابلاغ و نامه‌ات کو. اگر کسی من را نشناسد و به سالن راه ندهد برایم جلوی بازیکنان خوب نیست من از فدراسیون خواستم برایم نامه بزنند تا بتوانم مسابقات لیگ را از نزدیک ببینم. این نامه در دست اقدام است. از طرفی حضور کادر تیم ملی در مسابقات هم خوب است چون بازیکن وقتی می‌بیند کادر تیم ملی در سالن حضور دارد تمام داشته‌هایش را بروز می‌دهد. 

* ۳ نفر برای سرمربیگری معرفی شدند اما نیامدند

رعدی در پاسخ به این سؤال که چند گزینه هم برای سرمربی‌گری تیم معرفی شده بودند، خاطرنشان کرد: سه نفر را معرفی کردیم، دو نفر گفتند نمی‌توانیم بیاییم چون تیم ملی از نظر اقتصادی چیزی ندارد و درگیر باشگاه هستیم، یک نفر هم از شهرستان آمد جلسه هم برگزار شد اما در نهایت گفت مشکل خانوادگی دارد و نمی‌‌آید. زمانی که از روسیه آمدیم چند جلسه برگزار کردیم من حتی ۳۳ بازیکن زیر ۲۰ سال انتخاب کردم اما برنامه‌ها اجرایی نشد. حالا هم لیگ شروع شده و ما بهترین بازیکنان را داریم اما حیف می‌شود که نمی‌توانیم این بازی‌ها را ببینیم نزدیک مسابقه هم ناگهانی تیم را تشکیل می‌دهیم و قدیمی‌ها را می‌آوریم من می‌خواهم هم از بازیکنان قدیمی و هم جدید در اردو باشند تا هر کسی که بهتر است انتخاب شود.

* دقیقا می‌دانم حریفان چه کار می‌کنند و ما فقط نشسته‌ایم

مدیر فنی تیم ملی فوتسال بانوان درباره اینکه تیم‌های حریف ما از جمله چین و تایلند خودشان را برای قهرمانی آسیا آماده می‌کنند، تصریح کرد: من با اکثر کشورها در ارتباط هستم دقیقاً می‌دانم همه تیم‌ها کار می‌کنند و ما فقط نشسته‌ایم. زمانی به این موضوع می‌رسیم که می‌فهمیم تیم‌ها از ما فاصله گرفتند. من در نشست تیم ملی زیر ۲۰ سال مردان دعوت بودم، مسابقات در تبریز برگزار می‌شد گفتم این تیم به فینال نمی‌آید تیمی که در بازی‌های دوستانه اخراجی دارد شخصیت قهرمانی ندارد، بعدها گفتند از کجا می‌دانی گفتم ۴۰ سال است کارم همین است. الان هم می‌گویم خیلی از تیم‌های حریف بانوان با جدیت تلاش می‌کنند اما ما هنوز تمرین نداریم.

* بارها گفته‌ام برای تداوم قهرمانی باید کار کنیم

رعدی ادامه داد: ما بازیکنان خوش‌فکر و خلاقی داریم من در کشورهای دیگر کار کرده‌ام، در کشورهای دیگر این گونه نیست اما آنها کار می‌کنند بارها به فدراسیون گفته‌ام که جا می‌مانیم و برای تداوم قهرمانی باید کار کنیم اما کسی به من زنگ نزده که شروع کنیم، قرار است سه شام، سه ناهار و سه صبحانه بدهند، لباس‌ها را هم می‌دهند و پس می‌گیرند، سرجمع ۵۰۰ هزار تومان هزینه نمی‌شود اما هنوز خبری از اردوها نیست.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.