کد خبر : 143736
تاریخ انتشار : یکشنبه 31 شهریور 1398 - 13:13
-

محرومیت مربی آذرخش و اهورا/تذکر به شهروند و سایر تیم ها

محرومیت مربی آذرخش و اهورا/تذکر به شهروند و سایر تیم ها

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، کمیته انضباطی آرای خود را در خصوص تیم های لیگ برتری فوتسال صادر کرد. * دیدار تیم های شهروند ساری و آذرخش بندرعباس برگزار و از سوی علی امیری- مربی تیم آذرخش بندرعباس تخلفاتی مبنی بر اهانت به نماینده فدراسیون و رفتار غیر ورزشی با دیگر مقامات  صورت گرفت. وی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، کمیته انضباطی آرای خود را در خصوص تیم های لیگ برتری فوتسال صادر کرد.

* دیدار تیم های شهروند ساری و آذرخش بندرعباس برگزار و از سوی علی امیری- مربی تیم آذرخش بندرعباس تخلفاتی مبنی بر اهانت به نماینده فدراسیون و رفتار غیر ورزشی با دیگر مقامات  صورت گرفت. وی به دو جلسه از همراهی تیم خود محروم و باید ۳۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

ضمنا سازمان لیگ فوتسال به تیم شهروند سازی و سایر تیم ها و نمایندگان اعزامی به مسابقات ابلاغ کنند در صورت محرومیت کادر فنی و هر تیمی و با بازیکنان این افراد و نمایندگان ماده ۳۵ که ذیلا جهت یادآوری درج می گردد دقیقا رعایت کنند( شخصی که از حضور در مسابقات محروم است حق دارد از جایگاه تماشاگران یا جایگاه ویژه تماشاگر مسابقه باشد مگر اینکه از ورود به ورزشگاه محروم باشد اما حق ندارد در طول مسابقه یا استفاده از وسایل الکترونیکی  یا مخابراتی یا هیچ گونه وسیله  و روش دیگری از جمله اشاره و کمک گرفتن از واسطه مباردت به برقراری ارتباط با نیمکت یا بازیکنان نماید و در صورت تخلف به علت استنکاف از اجرای مقررات مجازات می شود).

*مسابقه تیم های شاهین کرمانشاه و اهورا بهبهان برگزار و از سوی تیم اهوارا بهبهان تخلفاتی مبنی بر ترک زمین مسابقه و ایجاد وقفه در روند بازی رخ داد.  این تیم به پرداخت ۱۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

محسن علی پور-سرمربی تیم اهوارا بهبهان نیز به دلیل اعتراض به داوری که منجر به اخراج ، تهدید و فحاشی  شد، وی به مدت یک جلسه از همراهی تیم خود و پرداخت ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.