کد خبر : 143890
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 مهر 1398 - 15:26
-

منصوری :تاج خودش بر فوتسال نظارت خواهد داشت/ انتخاب رئیس سازمان لیگ بر عهده رئیس فدراسیون است نه هیات رئیسه

منصوری :تاج خودش بر فوتسال نظارت خواهد داشت/ انتخاب رئیس سازمان لیگ بر عهده رئیس فدراسیون است نه هیات رئیسه

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، بعد از استعفای محمدحسن انصاریفرد از ریاست سازمان لیگ فوتسال، این سازمان بدون رئیس به کار خود ادامه داده است. انصاریفرد ۲۲ مردادماه و بعد از انتصاب محمدرضا ساکت به عنوان عضو کمیته فنی و توسعه فوتسال، از این کمیته و همچنین ریاست سازمان لیگ فوتسال استعفا کرد و

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، بعد از استعفای محمدحسن انصاریفرد از ریاست سازمان لیگ فوتسال، این سازمان بدون رئیس به کار خود ادامه داده است. انصاریفرد ۲۲ مردادماه و بعد از انتصاب محمدرضا ساکت به عنوان عضو کمیته فنی و توسعه فوتسال، از این کمیته و همچنین ریاست سازمان لیگ فوتسال استعفا کرد و سپس مدیرعامل باشگاه پرسپولیس شد.

کریم منصوری عضو هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال درباره بلاتکلیف بودن این سازمان گفت: چندی پیش جلسه ای با آقای مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال داشتیم. قرار شد آرش جابری (دبیر سازمان لیگ) به عنوان سرپرست به جای آقای انصاریفرد کارها را پیش ببرد.

منصوری درباره اینکه سرپرستی جابری از سوی فدراسیون فوتبال اعلام نشده است، یادآور شد: فعلا مقرر شد کار سرپرستی را انجام بدهد و مصوبات سازمان لیگ را ابلاغ کند. آقای تاج هم گفت خودش بر فوتسال نظارت خواهد داشت.

وی در خصوص زمان مشخص شدن رئیس قطعی سازمان لیگ فوتسال، گفت: اطلاعی از این موضوع ندارم. انتخاب رئیس سازمان لیگ بر عهده رئیس فدراسیون فوتبال است نه اعضای هیات رئیسه سازمان لیگ.

منبع:مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.