کد خبر : 143927
تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 مهر 1398 - 18:43
-

منصوری :باشگاه ها ابتدای فصل در جذب بازیکنان و پر کردن سهمیه خود دقت نمی کنند

منصوری :باشگاه ها ابتدای فصل در جذب بازیکنان و پر کردن سهمیه خود دقت نمی کنند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ،  عضو هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال می‌گوید قوانین نقل و انتقالاتی این رشته برای تمام تیم‌ها یکسان است و جای گلایه وجود ندارد. حمید کمالی سرمربی تیم فوتسال ارژن شیراز از مسئولان سازمان لیگ فوتسال تا نسبت به اصلاح قوانین نقل و انتقالاتی این رشته اقداماتی را انجام

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ،  عضو هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال می‌گوید قوانین نقل و انتقالاتی این رشته برای تمام تیم‌ها یکسان است و جای گلایه وجود ندارد.

حمید کمالی سرمربی تیم فوتسال ارژن شیراز از مسئولان سازمان لیگ فوتسال تا نسبت به اصلاح قوانین نقل و انتقالاتی این رشته اقداماتی را انجام بدهند تا دست تیم ها در نیم فصل و جایگزین کردن نفرات جدید بسته نماند.

کریم منصوری عضو هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال در واکنش به این درخواست گفت: این قانون برای همه تیم ها یکسان است و جای گلایه وجود ندارد. اگر مسئله خیلی خاص و استثنایی پیش بیاید، باشگاه نامه ای را به هیات رئیسه می فرستد و ما آنرا به صورت موردی بررسی می کنیم.

وی ادامه داد: متاسفانه باشگاه ها ابتدای فصل در جذب بازیکنان و پر کردن سهمیه خود دقت نمی کنند و وسط فصل از این صحبت ها مطرح می کنند. این گلایه ها کم لطفی است.

طبق ادعای کمالی سه بازیکن تیم فوتسال ارژن قید ادامه کار در این رشته را زده اند و این تیم را ترک کرده اند. کمالی از مسئولان سازمان لیگ درخواست کرده در سهمیه بازیکنانی که به این شکل قرارداد خود را یکطرفه فسخ می کنند، تجدیدنظر شود.

عضو هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال در این خصوص هم گفت: بعید می دانم بازیکنی چنین کاری کند. با این حال تیم ارژن می تواند از سهمیه و جاهای خالی خود استفاده کند و جای گلایه نیست!

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.