کد خبر : 143947
تاریخ انتشار : جمعه 5 مهر 1398 - 20:16
-

دل‌انگیز: ۱۰ ورودی جدید داشتیم / کار در تیم‌های نظامی سختی خودش را دارد

دل‌انگیز: ۱۰ ورودی جدید داشتیم / کار در تیم‌های نظامی سختی خودش را دارد

تیم فوتسال پاس تهران این فصل را با چهره‌ای جدید آغاز خواهد کرد. موضوعی که شاید برای مسئولان و مربیان این تیم بدلیل تکرار هر فصل، جدید نباشد ولی در عرف حرفه‌ای چیزی نیست که بتوان به سادگی از کنار آن گدشت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم فوتسال پاس تهران این فصل را با چهره‌ای جدید آغاز خواهد کرد. موضوعی که شاید برای مسئولان و مربیان این تیم بدلیل تکرار هر فصل، جدید نباشد ولی در عرف حرفه‌ای چیزی نیست که بتوان به سادگی از کنار آن گدشت.
در همین زمینه سعید دل‌انگیز سرمربی فصل جدید پاسی‌ها می‌گوید: تیم فوتسال پاس، تیمی نظامی‌ست و بالای ۹۰ درصد شاکله آن را بازیکنانی تشکیل می‌دهد که از مزیت سرباز قهرمان استفاده می‌کنند. به همین دلیل هر سال ریزشی بالای ۵۰ درصد داریم. موضوعی که نمی‌شود آن را انکار کرد. اما می‌توان آن را با سیاست‌های خاص مدیریت کرد.
دل‌انگیز با اشاره به شروع زودهنگام تست‌گیری‌ها و تمرینات تیم فوتسال پاس گفت: یکی از راهکارهای ما در این زمینه جذب بازیکن و شروع زودهنگام تمرینات تیم است. اما امسال یک چالش جدید هم در مقابل ما قرار داشت. و آن هم حضور بالای بازیکنان باکیفیت بود که انتخاب نفرات نهایی را برای ما سخت کرد.
وی با اشاره به لیست بازیکنان این تیم تهرانی ادامه داد: امسال ۱۰ ورودی جدید داشتیم: الیاس قبادی از مقاومت قرچک، علی خلیلوند از واموس اندونزی، مهرداد بابایی بازیکن سابق پارسیان شهر قدس، کریم مهدی‌زاده و محمد شاهسون از سفیر گفتمان تهران، رضا ظهرابی از اهورا بهبهان، نیما راجعی از شهرداری رشت، جواد اکبرزاده از فرش آرا مشهد، مسلم حیدری از شهرداری قزوین و علی‌رضا بیات از مقاومت قرچک. ۷ بازیکن نیز از تیم فصل گذشته در لیست ما حضور دارند: نادر نادری کاپیتان تیم، فیروز فخری، صائب قلی‌نژاد، بهنام فکور، محمد نامنی، سجاد امانی و حمیدرضا کریمی
سرمربی سبزپوشان تهرانی ادامه داد: هیچ تیمی بدون هدف صعود به لیگ برتر قدم در مسیر سخت لیگ یک نمی‌گذارد. ما نیز همانند بقیه تیم‌ها و با توجه پتانسیل موجود حتما نیم نگاهی به صعود داریم. در پایان جا دارد از زحمات سردار محمدی ریاست باشگاه، سرهنگ علیرضا وطنخواه مدیرعامل تیم و سرهنگ فرشید محمدی سرپرست باشگاه تشکر کنم. همچنین یک خسته‌نباشید به کادر فنی تیم که همیشه همراه من در این دو فصل گذشته بودند: آقایان جواد رضائی، سعید پروا، پویا کریم‌نظر، آرمین دانشجو، حامد بابایی و سیاوش خدایی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.