کد خبر : 144191
تاریخ انتشار : دوشنبه 8 مهر 1398 - 13:19
-

الماسخاله : شهرداری رشت برای حضور در لیگ یک محدودیت قانونی ندارد / با همین روش سهیمه بانوان هم از بین رفت

الماسخاله : شهرداری رشت برای حضور در لیگ یک محدودیت قانونی ندارد / با همین روش سهیمه بانوان هم از بین رفت

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، به دنبال عدم تیمداری شهرداری رشت در لیگ یک، قربانعلی الماسخاله رئیس هیات فوتبال گیلان با انتقاد از رویه شهرداری گفت: ما تمام نامه های خودمان را در این رابطه ارائه داده ایم و مجوز حضور تیم شهرداری را دریافت کرده ایم.  با خود شهردار نیز صحبت هایی داشتیم که ایشان گفتند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، به دنبال عدم تیمداری شهرداری رشت در لیگ یک، قربانعلی الماسخاله رئیس هیات فوتبال گیلان با انتقاد از رویه شهرداری گفت: ما تمام نامه های خودمان را در این رابطه ارائه داده ایم و مجوز حضور تیم شهرداری را دریافت کرده ایم.  با خود شهردار نیز صحبت هایی داشتیم که ایشان گفتند ما بنا به دستور وزارت کشور منع قانونی داریم. ولی ما از سازمان لیگ نامه گرفتیم که  لیگ یک فوتسال حرفه ای نیست. این عزیزان بحثشان این است که وزارت کشور به آن ها اعلام کرده است، در حالی که شیوه تشخیص این موضوع  کار تخصصی است و باید از سوی فدراسیون اعلام شود و سازمان لیگ هم به ما اعلام کرده است که لیگ یک فوتسال حرفه ای نیست و منعی برای تیمداری وجود ندارد.

الماسخاله با انتقاد از تعلل شهرداری رشت ادامه داد: یک مدیر باید به موقع تصمیم بگیرد، وگرنه بعد از گذشتن وقت که دیگر تاثیری ندارد. این تیم در قرعه کشی شرکت کرده، بازیکنان خودش را معرفی کرده است و لیگ نیز آغاز شده است، ولی حال آقایان می گویند که قصد تیمداری ندارند. ما با اعضای شورا نیز در این رابطه صحبت کردیم که اگر تیم را می خواهید زودتر بگویید که شاید بتوانیم به یکی دیگر تیم را بدهیم. این سهمیه استان ما است و نباید به همین راحتی از دستش دهیم. همان طور که در مورد فوتسال بانوان هم چنین اتفاقی افتاد و سهمیه ما از بین رفت.

رئیس هیات فوتبال گیلان خاطرنشان کرد: ما مانده ایم که چه بگوئیم. اگر یک مدیر بومی نیز بود چنین کاری می کرد؟ مساله اینجاست که تیم را تعیین تکلیف نیز نمی کنند که شاید بتوان به شخص دیگری منتقل کرد. وی افزود: در بخش خصوصی یک حدی می توانیم عمل کنیم. من فقط می توانم نامه بزنم و ارتباط برقرار کنم که که یک کاری کنید که سهمیه ما از دست نرود. شما که می دانستید دوماه پیش نمی خواهید شرکت کنید. الان هم می گویند که اعضای شورای شهر باید تصمیم بگیرند و معتقدند می توانیم نابودش کنیم ولی نمیتوانیم به کس دیگری بدهیم.

الماسخاله افزود: ما که نمیتوانیم در مالکیت باشگاه دخل و تصرفی داشته باشیم. ما با آقای حاجی پور و شهردار ارتباط دوستانه داریم. می گوییم این بلاتکلیفی سهمیه استان را می سوزاند. شما یخ را روی جلوی خورشید گرفتید ،این دیگر آب شود دیگر یخ نیست ، اگر حالا هم تصمیم گیری نکنید دیگر کاری نمی توان کرد.

وی با اشاره به حضور تیمهای دیگر تحت عنوان شهرداری در لیک یک فوتسال نیز گفت: در استان های دیگر هم شهرداری ها تیمداری می کنند.مدیری  که علاقه به شهرش داشته باشد این کار را انجام می دهد. چندی پیش آقای وهابی  و شهردار سراغ ما امدند که سال دیگه شهرداری ها می خواهند فوتال را کنار بگذارند. خب شما هم سال دیگه کنار بگذارید، ولی  امسال  تیمداری کنید و سال دیگه بگویید می خواهید تیم را  به فرد دیگری بدهید. چرا حالا  تیم را نابود  می کنید تا این بازیکنان و استعدادها از بین بروند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.