کد خبر : 144218
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 مهر 1398 - 12:38
-

رعدی:با آمادگی بالا ، تنها برای قهرمانی به هنگ‌کنگ خواهیم رفت/ حضور وزیر و رئیس کمیته المپیک دلگرمی خوبی بود

رعدی:با آمادگی بالا ،  تنها برای قهرمانی به هنگ‌کنگ خواهیم رفت/ حضور وزیر و رئیس کمیته المپیک دلگرمی خوبی بود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، سرمربی تیم ملی فوتسال ناشنوایان زمان اعزام تیم به بازیهای آسیایی هنگ‌کنگ را ۶ آبان اعلام کرد و گفت: با آمادگی بالایی که تیم فوتسال ناشنوایان دارد، تنها برای قهرمانی به هنگ‌کنگ خواهیم رفت. علی رعدی در مورد حضور مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان و صالحی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، سرمربی تیم ملی فوتسال ناشنوایان زمان اعزام تیم به بازیهای آسیایی هنگ‌کنگ را ۶ آبان اعلام کرد و گفت: با آمادگی بالایی که تیم فوتسال ناشنوایان دارد، تنها برای قهرمانی به هنگ‌کنگ خواهیم رفت.

علی رعدی در مورد حضور مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان و صالحی امیری رئیس ملی کمیته المپیک در محل اردوی تیم فوتسال ناشنوایان اظهار کرد: حضور وزیر و رئیس کمیته ملی المپیک در فدراسیون ناشنوایان و بازدید آنها از روند آماده‌سازی تیم اعزامی به بازیهای آسیایی هنگ‌کنگ دلگرمی خوبی برای ورزشکاران بود. ناشنوایان جزء کسانی هستند که نمی‌توانند حرف دل خود را به کسی بزنند و بگویند چرا پاداش آنها با سایر ورزشکاران یکسان دیده نمی‌شود.

وی یکی از دغدغه‌های اصلی ورزشکاران ناشنوا را دغدغه شغلی آنها عنوان کرد و گفت: شرایط ورزشکاران ناشنوا به گونه‌ای است که متاسفانه هیچ جا  امکان اشتغال برای آنها وجود ندارد. به طوری که بسیاری از آنها مدال آوران بازی‌های آسیایی، جهانی و المپیک هستند اما مورد توجه قرار نمی‌گیرند.

رعدی اضافه کرد: تیم فوتسال ناشنوایان دارای رنگینگ اول جهان است اما هیچ‌وقت مورد توجه مسوولین ورزش کشور نبوده است. من نمی‌دانم چرا ناشنوایان مورد حمایت مسوولین ورزش کشور نیستند و حتی از نظر استخدام در ارگان‌های مختلف با وجود قهرمانی با مشکل مواجه می‌شوند.

وی افزود: مگر پرچمی که ورزشکاران ناشنوا در بازیهای آسیایی به اهتزاز در می‌آورند با پرچم ورزشکاران جانباز و معلول فرق می‌کند که در پرداخت پاداش آنها تبعیض وجود دارد. چرا زمانی که بحث پاداش ورزشکاران ناشنوا مطرح می‌شود مسوولین توجهی به این موضوع ندارند.

رعدی در ارزیابی از عملکرد فنی فوتسالیست‌های ناشنوا اظهار کرد: تیم ما از نظر فنی در سطح بسیار بالایی قرار دارد و در حال حاضر مربیانی در کنار تیم قرار دارند که همه تحصیلکرده و دارای مدرک A آسیا هستند. در حقیقت مجموعه قوی با این تیم کار می‌کند و از نظر فنی چیزی کمتر از تیم فوتسال افراد سالم ندارند. به طوری که در چند بازی تدارکاتی که با تیمهای لیگ برتر داشتیم این تیم پا به پای آنها بدون هیچ مشکلی بازی کردند و عملکرد قابل قبولی داشتند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.