کد خبر : 144871
تاریخ انتشار : یکشنبه 28 مهر 1398 - 13:53
-

یاری :سعی می‌کنم همه بازی‌های تهران و شهرستان‌ها را از نزدیک ببینم / جوانان زیادی موجب پویایی و پیشرفت لیگ شده اند

یاری :سعی می‌کنم همه بازی‌های تهران و شهرستان‌ها را از نزدیک ببینم / جوانان زیادی موجب پویایی و پیشرفت لیگ شده اند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان گفت : با توجه به اینکه تیم ملی در یک سال گذشته تمرینی نداشته است، زمان زیادی از دست داده ایم. شهناز یاری در خصوص تماشای مسابقات لیگ برتر فوتسال بانوان گفت: از ۲ هفته قبل تصمیم گرفتم بازی‌های لیگ برتر را زیرنظر بگیرم،

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان گفت : با توجه به اینکه تیم ملی در یک سال گذشته تمرینی نداشته است، زمان زیادی از دست داده ایم.

شهناز یاری در خصوص تماشای مسابقات لیگ برتر فوتسال بانوان گفت: از ۲ هفته قبل تصمیم گرفتم بازی‌های لیگ برتر را زیرنظر بگیرم، سعی می‌کنم تا جاییکه امکان دارد، همه بازی‌های تهران و شهرستان‌ها را از نزدیک ببینم تا بهترین‌ها را به تیم ملی دعوت کنم.

وی افزود: در ۲ سال گذشته جوانان زیادی موجب پویایی و پیشرفت لیگ برتر شده اند، اما دیده نمی‌شوند، چون مدت‌ها تیم ملی بدون سرمربی بود و تمرین خاصی در یک سال گذشته نداشتیم.

سرمربی جدید تیم ملی فوتسال بانوان گفت: زمان زیادی از دست دادیم، بنابراین هدف اصلی ما این است که از حداکثر زمان، امکانات و شرایط استفاده کنیم.

وی در خصوص برنامه‌های تیم ملی افزود: برنامه‌های تیم ملی را در کمیته فنی ارائه می‌دهم تا تمرینات تیم ملی به زودی آغاز شود، دستیارانم را هم به کمیته فنی معرفی خواهم کرد.

یاری با اشاره به برخی مصدومیت‌های بازیکنان لیگ برتری گفت: برخی برخورد‌های فیزیکی بازی باعث مصدومیت‌هایی برای بازیکنان شده که نگران کننده است.

منبع:صداو سیما

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.