کد خبر : 145850
تاریخ انتشار : شنبه 11 آبان 1398 - 13:52
-

شفیعی:دو تابعیتی شدم ولی مشکلی برای حضور در ایران ندارم/ برای حضور در تیم ملی آذربایجان با ناظم الشریعه مشورت کردم

شفیعی:دو تابعیتی شدم ولی مشکلی برای حضور در ایران ندارم/ برای حضور در تیم ملی آذربایجان با ناظم الشریعه مشورت کردم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،وحید شفیعی، بازیکن سابق تیم ملی فوتسال ایران همراه با امیر شجاعی، هادی احمدی و اسحاق سورغالی با پیراهن تیم ملی آذربایجان در مسابقات مقدماتی یورو ۲۰۲۰ و جام جهانی ۲۰۲۰ به میدان رفتند. وحید شفیعی در مورد حضورش در تیم ملی آذربایجان گفت: ما همه چیزمان ایران است و

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،وحید شفیعی، بازیکن سابق تیم ملی فوتسال ایران همراه با امیر شجاعی، هادی احمدی و اسحاق سورغالی با پیراهن تیم ملی آذربایجان در مسابقات مقدماتی یورو ۲۰۲۰ و جام جهانی ۲۰۲۰ به میدان رفتند. وحید شفیعی در مورد حضورش در تیم ملی آذربایجان گفت: ما همه چیزمان ایران است و در ایران هم زندگی می‌کنیم و تنها دو تابعیتی شدیم و هیچ مشکلی هم برای حضور در ایران نداریم اما با توجه به اینکه در فوتسال کشورمان جایی برای ما نبود پس از مشورتی که با ناظم الشریعه، سرمربی و هاشم زاده، مربی تیم ملی داشتم تصمیم گرفتم به پیشنهادی که آذربایجانی‌ها دادند پاسخ مثبت داده و پیراهن تیم ملی این کشور را به تن کنم.

شفیعی در مورد اینکه چطور با وجود بازی برای تیم ملی ایران پیراهن تیم ملی آذربایجان را به تن کرده تاکید کرد: از آخرین حضورم در تیم ملی ایران بیش از پنج  سال می‌گذرد و با توجه به قوانین می‌توانستم برای آذربایجانی‌ها به میدان بروم. با توجه به اینکه در تیم آراز آذربایجان حضور داشتم مسئولان فوتسال این کشور از عملکرد من و سه بازیکن ایرانی دیگر ابراز رضایت کردند و با گرفتن پاسپورت آذربایجان در دو بازی مقدماتی جام ملت‌ها و جام جهانی ۲۰۲۰ برای این تیم به میدان رفتیم.

این بازیکن با بیان اینکه هدف آذربایجان حضور قدرتمندانه در جام جهانی است اذعان کرد: ما بابت پوشیدن پیراهن تیم ملی آذربایجان پولی نگرفتیم اما برای هر مرحله صعود تا جام جهانی قول پاداش‌های خوبی را به ما داده‌اند. ضمن اینکه آذربایجان برای بازیکنان ایرانی بد نیست و پول‌های خوبی می‌دهند. به جز ۱۰، ۱۲ بازیکن رده بالای ایرانی که پول‌های خوبی می‌گیرند بقیه در فوتسال ایران از لحاظ مالی مشکل دارند و به نظرم باید این رویه اصلاح شود.

بازیکن ایرانی تیم ملی آذربایجان در مورد شرایط این تیم گفت: آذربایجانی‌ها سرمایه گذاری ویژه‌ای در فوتسال کرده‌اند و به جز ما چهار بازیکن ایرانی، چند بازیکن برزیلی هم دارند و به نظرم تیم قدرتمندی شده‌ایم.

شفیعی با بیان اینکه در این مدت رسانه‌های ضد انقلاب تلاش کردند این اقدام آنها را سیاسی جلوه دهند گفت: ما هیچ مشکل سیاسی نداریم و تمام فعالیت‌های ما ورزشی بوده است و الان هم پاسپورت ایرانی داریم و مشکلی برای تردد به کشور عزیزمان نداریم. تنها وقتی دیدیم اینجا برای ادامه فوتسال ما مناسب نیست تصمیم گرفتیم در آذربایجان اهداف خود را دنبال کنیم و امیدوارم کسی از این اتفاق بهره برداری سیاسی نکند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس شنبه , ۱۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۰

این دو تا مربى شیرازى تیم ملى مگر نفوذى هستند که بازیکنان ایران را تشویق مى کنند تا از ایران بروند؟!! بازرسى و کمیته اخلاق باید به این موضوع ورود کند چرا مربیان تیم ملى ایران جاده صاف کن اجنبى ها هستند؟!!!!!!