کد خبر : 145845
تاریخ انتشار : شنبه 11 آبان 1398 - 13:45
-

صوفی‌زاده: امیدوارم در مسابقات قهرمانی آسیا بهترین عملکرد را داشته باشیم

صوفی‌زاده: امیدوارم در مسابقات قهرمانی آسیا بهترین عملکرد را داشته باشیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال،  لیلا صوفی زاده رئیس کمیته بانوان در خصوص برگزاری اردوی تدارکاتی تیم ملی فوتسال بانوان گفت: پس از مشخص شدن سرمربی و کادر فنی تیم ملی فوتسال بزرگسالان بانوان، اردوهای این تیم از هفته آینده آغاز می شود و تا اعزام

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال،  لیلا صوفی زاده رئیس کمیته بانوان در خصوص برگزاری اردوی تدارکاتی تیم ملی فوتسال بانوان گفت: پس از مشخص شدن سرمربی و کادر فنی تیم ملی فوتسال بزرگسالان بانوان، اردوهای این تیم از هفته آینده آغاز می شود و تا اعزام به مسابقات به صورت مستمر ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: کادر فنی این تیم چند بازی  تدارکاتی را با اوکراین و  چین  پیشنهاد داده است که در کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی باید مورد بررسی قرار بگیرد. ضمن اینکه در اول و دوم اسفند ماه میزبان تیم روسیه خواهیم بود تا با این تیم مسابقه دوستانه برگزار کنیم. همانطور که می دانید طبق تفاهم نامه ای که با فدراسیون فوتبال روسیه در خصوص برگزاری بازیهای تدارکاتی و دوستانه فوتسال بسته شده، مسابقات تدارکاتی به صورت رفت و برگشت برگزار می شود. بر همین اساس اردیبهشت ماه سال ۹۹ نیز ملی پوشان به روسیه اعزام خواهند شد تا در تورنمنت بین المللی معتبر روسیه و پس از تایید کمیته فوتسال و کمیته فنی و توسعه فوتسال شرکت کنند.

وی در ادامه بیان کرد: اردوها و بازیهای تدارکاتی این تیم به منظور حضوری پر قدرت در مسابقات جام ملتهای آسیا که در تیر ماه سال ۹۹ در کشور کویت برگزار می شود، است و امیدوارم بتوانیم با حضور در این بازیها عملکرد قابل قبول و مطلوبی را به جای بگذاریم.

رئیس کمیته بانوان در ادامه در خصوص  حضور تیم ملی فوتبال زیر ۲۳ سال بانوان در تورنمنت کافا گفت: با توجه به دعوت نامه ای که به فدراسیون فوتبال ایران ارسال شده تیم ملی زیر ۲۳ سال بانوان باید در مسابقات کافا( منطقه ای جنوب و مرکز آسیا) که از ۲۹ آبان ماه به مدت ۱۰ روز در تاجیکستان برگزار می شود، حضور یابد. بر همین اساس با تایید کمیته فنی و توسعه فوتبال تیم ملی بانوان ایران به این دوره از بازیها اعزام خواهد شد. در واقع تعیین رده سنی بر اساس دعوت نامه اعلام شده مشخص بود و تیم  زیر۲۳ سال ایران در قالب بازیکنان جوان و تعدادی از بازیکنان بزرگسال به این دوره از مسابقات اعزام می شوند.

وی در پایان گفت: پس از بررسی کمیته فنی و توسعه هدایت تیم ملی فوتبال زیر ۲۳ سال را مریم آزمون بر عهده دارد. به زودی اردوی تدارکاتی این تیم پیش از اعزام به تورنمنت کافا آغاز خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.