کد خبر : 145843
تاریخ انتشار : شنبه 11 آبان 1398 - 13:41
-

پیش‌بینی ۳ دیدار دوستانه برای فوتسال بانوان

پیش‌بینی ۳ دیدار دوستانه برای فوتسال بانوان

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، شهناز یاری اظهار داشت: از ۱۷ آبان ماه و با توجه به تعطیلی نیم فصل لیگ برتر فوتسال بانوان، اردوی تدارکاتی تیم ملی آغاز خواهد شد تا بازیکنان را ارزیابی کنیم. با توجه به شرایطی که بازیکنان در لیگ دارند و

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، شهناز یاری اظهار داشت: از ۱۷ آبان ماه و با توجه به تعطیلی نیم فصل لیگ برتر فوتسال بانوان، اردوی تدارکاتی تیم ملی آغاز خواهد شد تا بازیکنان را ارزیابی کنیم. با توجه به شرایطی که بازیکنان در لیگ دارند و هر هفته درگیر بازیها هستند، اردوهای زیادی را نمی توانیم برگزار کنیم. بر همین اساس در ماه یک اردو را برای هماهنگی و تمرینات ملی پوشان برگزار می شود. البته قرار بود از ۲۰ تا ۲۴ آبانماه اولین اردوی تدارکاتی تیم آغاز شود که به دلیل تراکم اردویی در مرکز ملی فوتبال، قرار شد از ۱۷ آبان ماه این اردو استارت زده شود.

وی ادامه داد: اولین بازی دوستانه ای که داریم در اسفند ماه با روسیه است. پس از آن بازیکنان در بازیهای هفته های آخر لیگ برتر حضور خواهند داشت و در نهایت از اوایل فروردین ماه (۵ یا ۶ فروردین) اردوهای اصلی تیم ملی آغاز می شود، بازیکنان را ارزیابی و سپس طبق آن برنامه های تمرینی و بدنسازی را آغاز می کنیم.

یاری عنوان کرد: یکسری بازیهای تدارکاتی را پیش بینی کردیم. با اوکراین دو دیدار دوستانه خواهیم داشت. تورنمنت روسیه را در اردیبهشت ماه در پیش داریم که تیم های سوئد، پرتغال و روسیه در آن حضور خواهند داشت. بازی دیگری را با چین پیش بینی کرده ایم که باید کمیته فنی و توسعه تایید کند.

سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان گفت: از سه ماهی که در اختیار داریم باید بهترین استفاده را از برنامه تمرینی و اردویی و بازیهای تدارکاتی ببریم. ۱۲ تیرماه باید به مسابقات آسیایی  اعزام شویم تا از عنوان قهرمانی خود دفاع کنیم. با توجه به زمان محدود، مسلما راه پر فراز و نشیبی را پیش رو داریم. تیمی که قهرمان می شود، تکرار آن برای بار دوم و سوم به مراتب سخت تر خواهد بود.تیم ها شناخت بسیار خوبی از ایران دارند. ژاپن و دیگر تیم ها جوانگرایی کردند و ماحصل آن را در مسابقات پیش رو خواهند دید. این راه خیلی سخت است و باید همه دست به دست هم دهیم و تمام خانواده فوتسال، فدراسیون و کمیته فوتسال، حتی رسانه ها و تمام عواملی که می توانند ما را کمک کنند باید به عنوان یک حامی در کنار تیم ملی فوتسال ایران باشند تا بتوانیم در این راه سخت و زمان اندک، با همت، تلاش و کمک تمام کسانی که ما را حمایت می کنند این راه برای تیم ملی فوتسال بانوان هموارتر شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.