کد خبر : 145953
تاریخ انتشار : دوشنبه 13 آبان 1398 - 8:42
-

در دور برگشت قرعه کشی مجدد نداریم / تیم منحل شده تاثیری در قهرمانی ندارد

در دور برگشت قرعه کشی مجدد نداریم  / تیم منحل شده تاثیری در قهرمانی ندارد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، شیرین نصیری در خصوص انصراف تیم فوتسال بانوان ستارگان دشت ورامین گفت: ستارگان از تیم‌های خوب لیگ برتر فوتسال بانوان بود که تا هفته دهم حضور داشت، اما به علت مشکلات مدیریتی و داخلی مدیرعامل باشگاه تصمیم گرفت دیگر در لیگ نباشد، متاسفیم که این اتفاق افتاد، اما مجبور

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، شیرین نصیری در خصوص انصراف تیم فوتسال بانوان ستارگان دشت ورامین گفت: ستارگان از تیم‌های خوب لیگ برتر فوتسال بانوان بود که تا هفته دهم حضور داشت، اما به علت مشکلات مدیریتی و داخلی مدیرعامل باشگاه تصمیم گرفت دیگر در لیگ نباشد، متاسفیم که این اتفاق افتاد، اما مجبور شدیم بپذیریم.

وی افزود: تیم ستارگان ورامین را از جدول مسابقات کنار گذاشتیم و لیگ برتر را با ۱۲ تیم ادامه می‌دهیم، با توجه به آیین نامه برگزاری مسابقات، اگر بیشتر از نصف بازی‌های دور رفت انجام شده باشد، همه امتیازات تیمی که انصراف داده است، ثبت می‌ماند و سایر بازی‌های باقی مانده هم سه بر صفر به سود حریف می‌شود.

مسئول برگزاری لیگ برتر فوتسال بانوان گفت: با توجه به حضور تیم ستارگان ورامین در بیش از نیمی از مسابقات، شرایط قانونی را برای این تیم لحاظ کردیم و در دور برگشت قرعه کشی مجدد نداریم و برنامه مسابقات مثل دور رفت است.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه شاید یک تیم می‌توانست بیش از سه گل به تیم ورامین در مسابقات باقی مانده بزند و این نتیجه به سود تیم‌های حریف در مسابقات باقی مانده دور رفت نیست، چون ممکن است تفاضل گل در جدول رده بندی تاثیرگذار باشد، افزود: با توجه به اینکه مرحله حذفی از فصل قبل به لیگ برتر اضافه شده است، نگرانی برای محاسبه تفاضل گل نداریم و این شرایط در قهرمانی تاثیرگذار نیست و تیم‌ها با توجه به آمادگی و شرایط خود به دور حذفی صعود می‌کنند.

نصیری گفت: در مرحله حذفی شرایط برای همه تیم‌ها یکسان است، بعد از پایان دور رفت تیم‌ها یک هفته استراحت دارند و پس از آن دور برگشت مسابقات همچون دور رفت در ۱۳ هفته برنامه ریزی شده است.

در حالیکه لیگ برتر فوتسال بانوان با ۱۳ تیم پیگیری می‌شد، تیم ستارگان دشت ورامین از هفته دهم در مسابقات حاضر نشد و انصراف خود را اعلام کرد.

منبع:صداو سیما

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.