کد خبر : 146033
تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 آبان 1398 - 10:35
-

بی غم:هواداران از ما یک بازی خوب را می خواهند/اگر نظارت ها در فوتسال زیاد شود کمتر شاهد حواشی و درگیری خواهیم بود

بی غم:هواداران از ما یک بازی خوب را می خواهند/اگر نظارت ها در فوتسال زیاد  شود کمتر شاهد حواشی و درگیری خواهیم بود
سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند گفت:هواداران از ما یک بازی خوب را می خواهند و همین باعث می شود فشار بر روی بازیکنان زیاد شود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حمید بی غم پس از برد یک بر صفر تیم گیتی پسند مقابل ملی حفاری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: فوتسال پر برخورد است و من فکر می کنم تیم ما خوب بازی کرد.
وی ادامه داد: بازیکنان ما درگیری نداشتند و بسیار خوب بازی کردند، تیم ما موقعیت های زیادی را از دست داد، تیم ما برای برد به این بازی آمده بود و همین باعث شد که فشار زیادی روی آن ها باشد.
سرمربی تیم گیتی پسند اصفهان با اشاره به اینکه جوسازی بی موردی را در ورزشگاه شاهد بودیم اضافه کرد: هواداران از ما یک بازی خوب را می خواهند و همین باعث می شود فشار بر روی بازیکنان زیاد شود.
بی غم افزود: به دلیل اینکه بازی ها پلی آف است مهم است که تیم ما در چهار تیم برتر باشد پس وظیفه من این است که بازیکنان را در حد عالی نگه دارم تا بتوانند در بازی های آینده نیز نتایج خوبی کسب کنند.
وی در رابطه با حواشی این بازی گفت: از نظر من اگر نظارت ها در فوتسال زیاد شود کمتر شاهد این حواشی و درگیری ها خواهیم بود، کسانی که در این بازی حاشیه ایجاد کردند باید محروم شوند اگر این اقدامات صورت نگردد مردم از فوتسال زده خواهند شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.