کد خبر : 146138
تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 آبان 1398 - 18:43
-

فالکون:بازی هایی که در لیگ ایران برگزار می شود دچار درگیری است/حضور گرم هواداران من را به گیتی پسند جذب کرد

فالکون:بازی هایی که در لیگ ایران برگزار  می شود دچار درگیری است/حضور گرم هواداران من را به گیتی پسند جذب کرد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، الکس فالکون پس از برد تیمش مقابل ملی حفاری اهواز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بازی سختی بود و حفاری بازی خوبی را به نمایش گذاشت و برای قهرمانی لازم است که از بازی ها برنده خارج شویم. وی در رابطه با تیم گیتی پسند ادامه داد: تیم گیتی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، الکس فالکون پس از برد تیمش مقابل ملی حفاری اهواز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بازی سختی بود و حفاری بازی خوبی را به نمایش گذاشت و برای قهرمانی لازم است که از بازی ها برنده خارج شویم.
وی در رابطه با تیم گیتی پسند ادامه داد: تیم گیتی پسند تیم خوبی است و سابقه سه بار قهرمانی را در لیگ برتر دارد و ما سعی داریم برای چهارمین بار قهرمان شویم.
دروازبان تیم گیتی پسند افزود: گیتی پسند در ضد حمله خوب بود و زمانی که حفاری تیم خود را از زمین بازی بیرون کشید بازیکنان ما سرد شدند و نتوانست عملکرد خوبی را داشته باشند.
فالکون در رابطه با داوری این بازی گفت: بازی هایی که در لیگ ایران برگزار می شود دچار درگیری است و از نظر من داور در این بازی حساس عملکرد خوبی را داشت.
وی اضافه کرد: قبل از حضورم در اصفهان ویدیوهایی از تیم گیتی پسند را مشاهده کردم و حضور گرم هواداران نیز من را به این تیم جذب کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.