کد خبر : 146035
تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 آبان 1398 - 10:38
دسته‌بندی نشده
-

مراقی:داوران بازیکنان ما را عصبی کردند/ شاهد فحاشی و تهدید از سوی هواداران اصفهانی به بازیکنان حفاری بودیم

مراقی:داوران بازیکنان ما را عصبی کردند/  شاهد فحاشی و تهدید از سوی هواداران  اصفهانی به بازیکنان حفاری بودیم
سرمربی تیم فوتسال ملی حفاری اهواز گفت:باید دقت بیشتری در انتخاب داور می شد، ناظر این بازی نیز تمام مدت این بازی به کادر تیم حفاری اخطار می داد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، یعقوب مراقی پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل گیتی پسند در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بازی خوب و سنگینی را شاهد بودیم و هر دو تیم توانستند بازی خوبی را به نمایش بگذارند.
وی ادامه داد : اما من باید گله ای از  کمیته داوران داشته باشم، بازی گیتی پسند و حفاری همیشه دارای حاشیه زیاد است پس باید از داوران با تجربه استفاده شود اما در این بازی شاهد این بودیم که از داوران کم تجربه استفاده شد. داور این بازی تحت تاثیر صحبت بازیکنان گیتی پسند قرار می گرفتند و نتوانست به درستی سوت بزند.
سرمربی تیم ملی حفاری اهواز با اشاره به اینکه فکر نمی کنم این کار از روی قصد انجام شده است ادامه داد: باید دقت بیشتری در انتخاب داور می شد، ناظر این بازی نیز تمام مدت این بازی  به کادر تیم حفاری اخطار می داد. ناظر این بازی بازیکن من را تهدید کرد و به او گفت: من نمی گذارم تا آخر فصل بازی کنی. اما من اینجا می گویم مرادخانی شما نمی توانید این کار را انجام دهید.
مراقی اضافه کرد: بازیکنان حفاری هرگاه به داور اعتراض می کردند مورد تهدید قرار می گرفتند و به دلیل کارت هایی که بازیکنان من دریافت کرده اند در بازی آینده سه بازیکن محروم داریم. امیدوار هستم که کمیته داوران در بازی های حساس از داوران با تجربه استفاده کنند.
وی در رابطه با هوادارن تیم گیتی پسند گفت: تیم گیتی پسند زمانی که در اهواز بازی کرد مورد هیچ بی احترامی قرار نگرفت اما امروز شاهد فحاشی و تهدید از سوی هواداران اصفهانی به بازیکنان حفاری بودیم.
سرمربی تیم ملی حفاری در رابطه با خروج تیمش از زمین مسابقه اضافه کرد: بازیکنان تیم ما تحت تاثیر جو مسابقه قرار گرفته بودند و من به این دلیل تیم را به رختکن بردم و پس از چند دقیقه به زمین بازگشتیم، قصد خروج از بازی را نداشتیم و دلیل این کار آرام کردن بازیکنان حفاری بود.
مراقی در رابطه با پرتاب بطری توسط بازیکن تیمش به فیلمبردار گفت: بازیکنان ما عصبی بودند و دلیل این عصبانیت داور مسابقه بود و من فکر می کنم داوران از روی قصد بازیکنان تیم ما را عصبی کردند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.