کد خبر : 146265
تاریخ انتشار : شنبه 18 آبان 1398 - 17:24
-

ایرانمنش: فدراسیون هیچ توجهی به لیگ فوتسال بانوان ندارد

ایرانمنش: فدراسیون هیچ توجهی به لیگ فوتسال بانوان ندارد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سعیده ایرانمنش سرمربی تیم فوتسال دختران کویر مس کرمان اظهار داشت: مشکل همیشگی لیگ ما داوران هستند که هیچ تلاشی برای بهبود کیفیت خود نمی‌کنند. یک مسئله آزار دهنده دیگر در لیگ این است که یکی ۲ بازیکن عملکرد غیر عادی در زمین بازی دارند و متاسفانه فدراسیون هیچ

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سعیده ایرانمنش سرمربی تیم فوتسال دختران کویر مس کرمان اظهار داشت: مشکل همیشگی لیگ ما داوران هستند که هیچ تلاشی برای بهبود کیفیت خود نمی‌کنند. یک مسئله آزار دهنده دیگر در لیگ این است که یکی ۲ بازیکن عملکرد غیر عادی در زمین بازی دارند و متاسفانه فدراسیون هیچ واکنشی نسبت به این موضوع نشان نمی‌دهد. من چندین سال حضور در لیگ را تجربه کردم و می‌دانم که کیفیت بازی بازیکنان متفاوت است، اما یکسری رفتار‌های غیر عادی در زمین بازی دیدم که هیچ توجیهی ندارند.

او تصریح کرد: نمی‌دانم چرا باوجود اینکه تست دوپینک از بازیکنان لیگ گرفته شده، اما هنوز فدراسیون نتایج این تست را اعلام نکرده است. یکی از بازیکنان سایپا در بازی دیروز رفتاری غیر عادی در زمین بازی داشت و این مسئله به وضوح دیده می‌شد.

ایرانمنش افزود: ما در نیم فصل دوم هم با همین ترکیب قبلی کارمان را ادامه می‌دهیم، چون بازیکنان تیم ما بسته شده اند، امیدوارم اشتباهاتمان در مسابقات آتی کمتر شود و روند خوبی را پیش رو بگیریم. از لحاظ مالی هم شرایط تیم ما مطلوب است، اما باتوجه به اوضاع اقتصادی هیچ بعید نیست که تیمی در نیم فصل دوم انصراف دهد که من امیدوارم این اتفاق به هیچ وجه رخ ندهد.

سرمربی تیم دختران کویر مس کرمان در ادامه گفت: فدراسیون بسیار نسبت به مسائل داوری بی تفاوت است و تنها دلش به این خوش است که لیگ برگزار می‌کند، اما هیچ توجهی به کیفیت کار ندارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.