کد خبر : 146247
تاریخ انتشار : شنبه 18 آبان 1398 - 10:51
-

روزپیکر :یک عضو کادرفنی را در هتل به شکل گروگان قرار دادیم / چگونه برای چنین سالن غیراستانداردی مجوز صادرشده است؟

روزپیکر :یک عضو کادرفنی را در هتل به شکل گروگان قرار دادیم / چگونه برای چنین سالن غیراستانداردی مجوز صادرشده است؟

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، سرمربی تیم فوتسال آذرخش بندرعباس با انتقاد از مسئولان باشگاه شاهین کرمانشاه در ندادن سالن قمربنی هاشم کرمانشاه برای تمرین، اظهار کرد: نمی‌دانم چگونه فدراسیون برای انجام یک مسابقه رسمی در چنین سالن غیراستانداردی مجوز صادر کرده است. عباس روزپیکر در خصوص تساوی تیمش برابر نماینده کرمانشاه در

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، سرمربی تیم فوتسال آذرخش بندرعباس با انتقاد از مسئولان باشگاه شاهین کرمانشاه در ندادن سالن قمربنی هاشم کرمانشاه برای تمرین، اظهار کرد: نمی‌دانم چگونه فدراسیون برای انجام یک مسابقه رسمی در چنین سالن غیراستانداردی مجوز صادر کرده است.

عباس روزپیکر در خصوص تساوی تیمش برابر نماینده کرمانشاه در مسابقات لیگ برتر، افزود: در ابتدا باید از نحوه سفرمان و سختی‌هایی کشیدم، بگویم تا هواداران بدانند تیم آذرخش با چه سختی‌هایی وارد زمین شد.

وی با بیان اینکه در ابتدا قرار بود دیدارمان با شاهین کرمانشاه روز چهارشنبه برگزار شود که فدراسیون این دیدار را به سه‌شنبه موکول کرد، اظهار کرد: به دلیل برنامه پرواز و حرکتی که از قبل پیش‌بینی کرده بودیم، هرچه به مدیریت باشگاه اعلام کردیم با نامه‌نگاری مانع از این کار شود اما وی نه نامه‌نگاری کرد و نه مذاکره‌ای برای برگرداندن نظر سازمان لیگ فوتسال!

سرمربی تیم فوتسال آذرخش بندرعباس با اشاره به اینکه به‌ناچار دوشنبه به تهران رفته و سپس با اتوبوس راهی کرمانشاه شدیم و دوشنبه‌شب در عین خستگی به هتل رسیدیم، اظهار کرد: هرچه تلاش کردیم تا در سالن مسابقه تمرین کنیم اما مسئولان شهر میزبان مانع این کار شدند و مجبور به عرق‌گیری در هتل شدیم.

وی ادامه داد: در روز بازی به دلیل اینکه هزینه هتل از سوی مدیریت باشگاه پرداخت‌نشده بود و در تماس‌های مکرر وی از پرداخت آن تا لحظاتی دیگر خبر می‌داد، به دلیل اینکه به ساعت مسابقه نزدیک می‌شدیم به‌ناچار یکی از اعضای کادرفنی را در هتل به شکل گروگان قرار دادیم تا کارت‌های بازی را دریافت کنیم.

روزپیکر با بیان اینکه پس از بازی هم منتظر ماندیم تا این هزینه پرداخت شود تا بتوانیم از کرمانشاه خارج شویم، اضافه کرد: سرانجام از طریق شخص دیگری این هزینه پرداخت و پس از آن بود که مدیریت باشگاه که تا پیش از این حاضر به پاسخگویی تماس‌ها نبود، پاسخ داد.

وی با اشاره به اینکه برای نخستین بار نیست که چنین اتفاقاتی در باشگاه آذرخش بندرعباس رخ می‌دهد، اظهار کرد: بازی خوبی برابر نماینده کرمانشاه انجام دادیم هرچند به دلیل استاندارد نبودن سالن مسابقه و عدم تمرین و آشنایی با آن در دقایق ابتدایی خود را گم‌کرده بودیم.

سرمربی تیم فوتسال آذرخش بندرعباس با بیان اینکه در نیم‌فصل اول نماینده کرمانشاه در سالن دیگری از حریفان میزبانی می‌کرد و مشخص نیست چرا سالن تغییر پیدا کرده و عجیب‌تر از آنکه سازمان لیگ با انجام مسابقه در این سالن کوچک موافقت کرده است، عنوان کرد: اشتباهات داوری به‌خصوص در دادن کارت دوم به امین نصرالله زاده و اخراجش از زمین و همچنین ممانعت غیرقانونی داور سوم پس از اتمام دو دقیقه اخراج برای اضافه شدن بازیکن به زمین سبب شد از حریف عقب بیفتیم.

وی در پایان گفت: خوشبختانه به بازی برگشتیم و حتی تا چهار ثانیه مانده به پایان این دیدار از حریف پیش بودیم که متأسفانه بر روی یک غفلت گل هفتم و تساوی را دریافت کردیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس شنبه , ۱۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۷

آدم وقتی اسم روزپیکر را میشنوه یاد بدهکاریاش بیوفته
یکم خجالت بکش آقای مربی ، اگه پول نیست تیم ندین
نمی خواهم با ندارم و نداری به ارگان های بندر برای صدقه گرفتن فشار بیارین . زشته بوخدا