کد خبر : 146320
تاریخ انتشار : یکشنبه 19 آبان 1398 - 14:48
دسته‌بندی نشده
-

طرح توسعه فوتسال با مشارکت دانشگاه آزاد

بازدید دو عضو کمیته فنی از آکادمی فوتسال اردبیل

بازدید دو عضو کمیته فنی از آکادمی فوتسال اردبیل
دو عضو کمیته فنی و توسعه فوتسال از آکادمی فوتسال اردبیل بازدید کردند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، آکادمی ورزشی فرهیختگان از طرح‌های موفق در این واحد دانشگاهی است که تربیت، پرورش و استعدادیابی ورزشی در بالاترین سطح علم و دانش و با حضور هیأت علمی این دانشگاه انجام می‌شود.برنامه‌های آکادمی فرهیختگان در طول سال تداوم دارد و با همکاری سازمان تربیت بدنی استان اردبیل، هیأت فوتبال و خانواده‌ها در شناسایی استعدادهای ورزشی و پرورش قهرمانان کشور تلاش می‌‌کند.

بهروز جعفری، بازیکن پیشین تیم ملی فوتسال و مدیر آکادمی ورزشی فرهیختگان در این باره اظهار کرد: وجود چنین مجموعه‌ای در استان اردبیل یک فرصت است که باید از این ظرفیت برای ارتقاء ورزش استان نهایت استفاده را برد.

وی افزود: با برنامه‌ریزی‌هایی که صورت گرفته، مدیران و مربیان تراز اول را برای تربیت ورزشکاران جذب کرده‌ایم به‌طوری‌که اکنون برای حدود ۴۵ نفر در این مجموعه اشتغال‌زایی انجام‌شده است.

ملی‌پوش سابق فوتسال با بیان فعالیت‌‌هایی که برای رونق این مجموعه ورزشی انجام‌شده است، تشریح کرد: طی تبلیغاتی که در تابستان گذشته انجام گرفت، حدود ۷۰۰ نفر برای فعالیت و آموزش‌ در رشته‌های توپی، بدمینتون و … از مهر ۹۸ جذب شده که اکنون در حال فعالیت هستند.

وی بیان کرد: بنده حدود ۱۷ سال خارج از اردبیل بودم و حدود سال ۸۳ مجدداً به زادگاهم بازگشتم تا با تجربه‌هایی که اندوخته بودم در حوزه ورزش اردبیل فعالیت کنم.

جعفری تصریح کرد: برای معرفی این مجموعه  از«حسین شمس» مربی شناخته‌شده فوتسال جهت حضور در این مجموعه دعوت کردیم .

به‌کارگیری ۱۰ دانشجو در مجموعه ورزشی فرهیختگان

مدیر آکادمی ورزشی فرهیختگان بیان کرد:‌ برگزاری این برنامه‌ها برای اطلاع‌رسانی و جذب علاقه‌مندان به ورزش است و ۱۰ نفر از کادر اجرایی مجموعه را نیز از میان دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل انتخاب کرده‌ایم.

وی افزود: بیش‌تر از ۱۵۰ دانشجو در ایام تابستان و ۶۰ دانشجو در پاییز در این مجموعه ورزشی در حال فعالیت هستند و این مجموعه با ظرفیتی که دارد فرصتی مناسب برای فعالیت‌های ورزشی در اختیار دانشجویان قرار داده است.

جعفری تشریح کرد: با مذاکراتی که داشتیم مسؤولان دانشگاه آزاد اسلامی قول همکاری سه‌ساله و پنج‌ساله داده‌اند و امیدواریم این مجموعه بعد از دو سال به قطب ورزش استان تبدیل شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.