کد خبر : 146313
تاریخ انتشار : یکشنبه 19 آبان 1398 - 14:32
-

مرتضایی :با وجود داشتن بهترین خط دفاع ، در گلزنی ناکام بوده‌ایم

مرتضایی :با وجود داشتن بهترین خط دفاع ، در گلزنی ناکام بوده‌ایم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سرمربی تیم فوتسال فرش‌آرا گفت: با وجود داشتن بهترین خط دفاع لیگ، در گلزنی ناکام بوده‌ایم و سعی می‌کنیم آن را بهتر کنیم. مجید مرتضایی در خصوص بازی فرش‌آرا مقابل شهروند ساری اظهار کرد: بازی سختی مقابل شهروند در پیش داریم، چرا که دو بازی قبلی خود را برده

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سرمربی تیم فوتسال فرش‌آرا گفت: با وجود داشتن بهترین خط دفاع لیگ، در گلزنی ناکام بوده‌ایم و سعی می‌کنیم آن را بهتر کنیم.

مجید مرتضایی در خصوص بازی فرش‌آرا مقابل شهروند ساری اظهار کرد: بازی سختی مقابل شهروند در پیش داریم، چرا که دو بازی قبلی خود را برده و از بازیکنان خوبی سود می‌برد که بعضا سابقه بازی در فرش‌آرا را هم دارند. امیدوارم با کمک هواداران بتوانیم برنده باشیم. ۱۳ بازی است که نباخته‌ایم و نمی‌خواهیم روند موفقیت‌مان با خدشه‌ای مواجه شود.

سرمربی تیم فوتسال فرش‌آرا ادامه داد: تمام بازیکنانم تلاش کرده‌اند تا بهترین نتیجه به دست آید. هیچ بازی آسانی وجود ندارد و هیچ تیمی دست‌وپا بسته نیست.

مرتضایی با اشاره به اینکه فرش‌آرا تا پایان هفته پانزدهم، کمترین گل خورده در لیگ را دارد، اما در بخش هجومی آنچنان که باید و شاید خوب عمل نکرده، بیان کرد: برای تقویت خط حمله، در تعطیلات نیم‌فصل دو بازیکن جذب کردیم، اما زمانی که به مرز آمادگی برسند، از آن‌ها در ترکیب استفاده خواهیم‌کرد. سیاست تیم این است که ابتدا به خوبی دفاع کنیم و گلی دریافت نکنیم. عملکرد دفاعی تیم فرش‌آرا با حضور دروازه‌بان تیم ملی بسیار خوب بوده و سعی می‌کنیم بعد از سامان‌دهی خط دفاع، به فکر حمله هم باشیم اما قبول دارم که تعداد گل زده تیم کم است.

سرمربی تیم فوتسال فرش‌آرا یادآور شد: مصدوم یا محرومی نداریم و همه بازیکنان آماده بازی سه‌شنبه هستند. با توجه به روند نتیجه‌گیری تیم، به دنبال این هستیم که در پلی‌آف حاضر باشیم و بعد از آن به فکر رتبه‌های اول تا چهارم هستیم.

گفتنی است از هفته سوم نیم‌فصل دوم لیگ برتر فوتسال کشور، تیم فوتسال فرش‌آرا میزبان تیم شهروند ساری خواهدبود. این بازی از ساعت ۱۷ روز سه‌شنبه در مجموعه ورزشی بهشتی برگزار خواهدشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.