کد خبر : 146453
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 آبان 1398 - 16:11
-

خدادادی:بحث انحلال مقاومت مطرح نیست/تیم بدون من به اراک رفته است/مدیران قول دادند شرایط را فراهم کنند

خدادادی:بحث انحلال مقاومت مطرح نیست/تیم بدون من به اراک رفته است/مدیران قول دادند شرایط را فراهم کنند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محمد خدادادی سرمربی تیم مقاومت تهران در مورد شایعه استعفایش از این تیم و انحلال مقاومت تهران گفت:بحث انحلال مطرح نیست و تمرینات تیم در جریان است.دو روزی هست که تیم برای بازی با ایرالکو تمرین می کند اما من حضور ندارم و از سمت خود کناره گیری کرده

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محمد خدادادی سرمربی تیم مقاومت تهران در مورد شایعه استعفایش از این تیم و انحلال مقاومت تهران گفت:بحث انحلال مطرح نیست و تمرینات تیم در جریان است.دو روزی هست که تیم برای بازی با ایرالکو تمرین می کند اما من حضور ندارم و از سمت خود کناره گیری کرده ام.هر چند باشگاه با استعفایم مخالفت کرده اما هنوز تصمیمی برای بازگشت نگرفته ام.

خدادادی در مورد وضعیت مقاومت اذعان داشت: پیش از شروع فصل به موقع تمرینات را استارت زدیم و با تیمی که قهرمان لیگ برتر امیدها و جام حذفی شده بود شرایط خوبی داشتیم اما در یک هفته مانده به شروع بازی ها تمام تیم ما تغییر کرد و مجوز بازیکنان سرباز صادر نشد تا با شرایط بدی وارد مسابقات شویم. از تیم قهرمان تنها دو سه بازیکن در تیم کنونی حضور دارند و می دانستیم که در این شرایط شروع خوبی در لیگ نداریم. از سوی دیگر دو بازیکن جوان ما هم از چند روز قبل به خدمت سربازی رفتند تاعملا ۱۲ بازیکن برای ادامه لیگ داشته باشیم.

سرمربی مستعفی مقاومت افزود:در این وضعیت باشگاه نیز شرایط را برای ما مطلوب نکرده است.ما تا هفته سوم چهارم توپ در تمرینات نداشتیم و لباس مناسب نداریم. الان نه گرمکن داریم نه لباس گرم.مطالبات کادرفنی و بازیکنان پرداخت نشده و شرایط سخت افزاری تیم مناسب نیست.در این شرایط من ترجیح دادم استعفا کنم اما باشگاه قول داد که به تعهدات خود عمل کرده و تا اواسط هفته آینده مطالبات را پرداخت کند و با استعفای من مخالفت شد.

خدادادی در پایان گفت:تیم قطعا در بازی با ایرالکو حاضر می شود و الان نیز به سمت اراک رفته اند اما من با تیم نرفتم. هنوز هم مرددم که برگردم یا نه.شاید فردا صبح به اراک بروم اما تیم وضعیت خوبی ندارد و در این شرایط نباید انتظار داشت نتیجه مطلوب را بگیریم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.