کد خبر : 146467
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 آبان 1398 - 21:27
-

شمسایی: فرش آرا امسال فوق العاده کار کرده است/ برای شکست عراق همه چیز مهیاست

شمسایی: فرش آرا امسال فوق العاده کار کرده است/ برای شکست عراق همه چیز مهیاست

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،وحید شمسایی بازیکن سابق تیم ملی فوتسال کشورمان درباره مسابقات لیگ برتر در نیم فصل دوم بیان کرد: به نظر من لیگ برتر امسال نسبت به دوره‌های قبل از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است و همچنین امسال شاهد این هستیم که چند تیم شانس قهرمانی دارند. به غیر از مس

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،وحید شمسایی بازیکن سابق تیم ملی فوتسال کشورمان درباره مسابقات لیگ برتر در نیم فصل دوم بیان کرد: به نظر من لیگ برتر امسال نسبت به دوره‌های قبل از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است و همچنین امسال شاهد این هستیم که چند تیم شانس قهرمانی دارند. به غیر از مس سونگون،گیتی پسند و فرش آرا مشهد که از شانس‌های اصلی قهرمانی هستند می‌توان به تیم‌های فرش آرا، سن ایچ ساوه و شهروند ساری هم اشاره کرد که توانسته اند تا اینجای مسابقات بسیار خوب کار کنند

بازیکنان فرش آرا امسال عالی کار کرده اند

بازیکن سابق تیم ملی فوتسال کشورمان درباره موفقیت‌های تیم فرش آرا مشهد در نیم فصل دوم گفت: فرش آرا امسال با تیمی جوان و یکدست موفق شده زیر نظر سرمربی جوان خود یعنی مجید مرتضایی بسیار خوب کار کند. همچنین این تیم با ۲ بازیکن با تجربه خود  مثل قدرت بهادری و بهزاد عظیمی را دارد که به خوبی می‌توانند تیم را در زمین رهبری می‌کنند. در بین اسامی نام برده شده نباید به راحتی از کنار نام باقر محمدی دروازه بان این تیم عبور کنیم. محمدی در این فصل بار‌ها با نمایش خوب خود عامل موفقیت فرش آرا در رقابت‌ها بوده است.

وحید شمسایی بازیکن سابق تیم ملی فوتسال کشورمان درباره وضعیت تیم ملی فوتسال قبل از آغاز جام ملت‌های آسیا گفت: تیم ملی فوتسال کشورمان امسال کار بسیار سختی دارد و با توجه به آن که تیم ملی اخیراً در رقابت‌های مقدمای قهرمانی آسیا شرکت کرده، قرار است چند بازی تدارکاتی برگزار کند، پیش بینی می‌شود که بازیکنان ما تا قبل از آغاز جام ملت‌های آسیا به هماهنگی کاملی دست پیدا کنند.

او در مورد اینکه از بین بازیکنان جوان دعوت شده به اردوی تیم ملی کدام یک را بیشتر از دیگر بازیکنان پسندیده است گفت: اکثر این بازیکنان جوانی که سرمربی تیم ملی به اردو دعوت می‌کند از دل لیگ بیرون آمده اند و همه آن‌ها از بازیکنان خوب و آینده دار فوتسال ما هستند، اما من در بین این بازیکنان بازی مهدی کریمی و سالار آقاپور را بیشتر از دیگران می پسندم و امیدوارم که این ۲ بازیکن ما که جوان و جویای نام هستند مسیر درست خود را ادامه دهند و مطمئن باشید آن‌ها در آینده حرف‌های زیادی برای گفتن خواهند داشت.

وحید شمسایی بازیکن سابق تیم ملی فوتسال درباره لژیونر شدن بازیکنان ایران بیان داشت: اکثر بازیکنانی که از کشورمان به لیگ‌های خارج از کشور می‌روند به خاطر مشکلات مالی است. همان طور که می‌دانید به جزء ۲ تیم لیگ برتر ما (مس سونگون و گیتی پسند) که از لحاظ مالی تامین هستند، سایر باشگاه‌های ما دچار مشکلات اقتصادی هستند و به خاطر همین موضوع بازیکنان کشورمان تصمیم می‌گیرند به لیگ‌هایی بروند که درآمد خوبی داشته باشند و به کیفیت آن لیگ توجهی ندارند.

برای شکست عراق همه چیز مهیا است

شمسایی بازیکن سابق تیم لاتزیوایتالیا درباره حضو در تمرین روز گذشته تیم ملی فوتبال کشورمان و شرایط روحی ملی پوشان پیش از دیدار مقابل عراق گفت: هدف من از حضور در تمرینات تیم ملی بیشتر برای این بود که می‌خواستم از نزدیک عملکرد بازیکنان ملی پوش را ببینم و به نظر من همه چیز مهیا است تا بتوانیم برابر عراق پیروز شویم.

او افزود: خدا را شکر دیروز شرایط بازیکنان بسیار خوب بود و همه بازیکنان از لحاظ روحی در سطح بسیار بالایی قرار داشتند. همان طور که می‌دانید بازیکنان ملی پوش ما اکثراً در سطح بین المللی بازی می‌کنند و این می‌تواند خیلی به ما در بازی با عراق کمک کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.