کد خبر : 146471
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 آبان 1398 - 21:34
-

مراقی:این شکست چیزی از ارزش‌های اهورا بهبهان کم نمی‌کند/هدف‌مان صعود به پلی‌آف است

مراقی:این شکست چیزی از ارزش‌های اهورا بهبهان کم نمی‌کند/هدف‌مان صعود به پلی‌آف است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،یعقوب مراقی پس از پیروزی ۴ بر یک تیمش در هفته شانزدهم لیگ برتر فوتسال کشور برابر اهورا بهبهان اظهار کرد: بازی بسیار خوبی بود و همیشه داربی‌ها شرایط خاص خودشان را دارند. تیم بهبهان مخصوصا در نیمه اول بسیار خوب بازی کرد. در نیمه نخست آن چه از بازیکنان

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،یعقوب مراقی پس از پیروزی ۴ بر یک تیمش در هفته شانزدهم لیگ برتر فوتسال کشور برابر اهورا بهبهان اظهار کرد: بازی بسیار خوبی بود و همیشه داربی‌ها شرایط خاص خودشان را دارند. تیم بهبهان مخصوصا در نیمه اول بسیار خوب بازی کرد. در نیمه نخست آن چه از بازیکنان می‌خواستیم را آنطور که باید و شاید انجام ندادند ولی در نیمه دوم با توجه به صحبت‌هایی که بین دو نیمه داشتیم و آنالیز حریف، توانستیم نقاط قوت حریف را از کار بیاندازیم و در این نیمه، تمام بازی دست ما بود. به نظرم می‌توانستیم نتیجه بهتری به دست بیاوریم.

وی بیان کرد: این شکست چیزی از ارزش‌های اهورا بهبهان کم نمی‌کند. تیم بهبهان بسیار جنگنده بازی کرد و برای این تیم در ادامه مسابقات آرزوی موفقیت دارم. ما از همان ابتدا تمام هدف‌مان این بود که به پلی‌آف برسیم. همانطور که امروز دیدید، سه بازیکن اصلی‌مان را نداشتیم و از بازیکنان جوان‌مان استفاده کردیم که به کارمان هم آمدند.

سرمربی تیم فوتسال ملی‌حفاری افزود: بازی‌های پلی‌آف هم استراتژی خاص خود را دارند و باید ببینیم شرایط در آن مرحله به چه صورت است و امیدوارم نتایجی در خور شان نام ملی‌حفاری کسب کنیم.

وی در پایان گفت: لیگ در نیم‌فصل اول آنطور که باید و شاید خوب نبود ولی در نیم‌فصل دوم، بازیکنان بسیار خوبی وارد تیم‌ها شدند که سطح کیفی لیگ را نسبت به فصل اول بالاتر بردند. بازی‌های سختی در پیش داریم و ان‌شاءالله با حمایت تماشاگران بتوانیم نتیجه‌ای در خور شان فوتسال حفاری کسب کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.