کد خبر : 146463
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 آبان 1398 - 18:48
-

پیروزی های درخشان مس،گیتی پسند ، ستارگان و محمد سیما/حفاری انتقام دور رفت را گرفت/سن ایچ روی نوار ناکامی/جدال زیبا در مشهد برنده نداشت/یک امتیاز به درد نخور در کرج

پیروزی های درخشان مس،گیتی پسند ، ستارگان و محمد سیما/حفاری انتقام دور رفت را گرفت/سن ایچ روی نوار ناکامی/جدال زیبا در مشهد برنده نداشت/یک امتیاز به درد نخور در کرج

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،هفته شانزدهم لیگ برتر عصر دیروز برگزار شد.در اولین بازی دیروز مقاومت البرز در خانه خود به مصاف ارژن شیراز رفت که این دیدار پر افت و خیز در نهایت با تساوی ۳بر۳ به پایان رسید تا بدترین نتیجه برای دو تیم رقم بخورد. مس سونگون در دیدار حساس با

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،هفته شانزدهم لیگ برتر عصر دیروز برگزار شد.در اولین بازی دیروز مقاومت البرز در خانه خود به مصاف ارژن شیراز رفت که این دیدار پر افت و خیز در نهایت با تساوی ۳بر۳ به پایان رسید تا بدترین نتیجه برای دو تیم رقم بخورد.

مس سونگون در دیدار حساس با سن ایچ به پیروزی ۳ بر صفر رسید تا شاگردان اصغری مقدم سومین بازی نیم فصل دوم را هم با شکست پشت سر بگذارند.

گیتی پسند در خانه آذرخش بندرعباس به یک برد پرگل رسید.اصغر حسن زاده که از نیم فصل دوم به تیم اصفهانی پیوسته در این بازی دو بار برای شاگردان حمید بی غم گلزنی کرد.این دیدار دقایقی به دلیل پرتاب بطری از سوی تماشاگران بندرعباسی متوقف شد.

محمد سیمای قم در شرایطی که شروع متزلزلی در خانه خود داشت با درخشش علیرضا وفایی موفق به به کسب یک برد پرگل مقابل شاهین کرمانشاه شد.

هایپر شاهین شهر در خانه خود نتوانست مقابل ستارگان ورامین نتیجه مطلوب را بگیرد و مغلوب انگیزه بالای شاگردان داورزنی شد تا سه امتیاز کلیدی به اندوخته های ستارگان ورامین اضافه شود.

حفاری خوزستان در دربی این استان اهورا را با نتیجه ۴ بر ۱ شکست داد تا باخت دور رفت را جبران کند.

بازی دیدنی و جذاب فرش آرای مشهد با شهروند ساری نیز با تساوی ۳ بر ۳ به پایان رسید.

نتایج بازی های هفته شانزدهم به شرح زیر است:

جدول رده بندی لیگ برتر نیز به شرح زیر است:

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.