کد خبر : 146496
تاریخ انتشار : چهارشنبه 22 آبان 1398 - 13:17
-

حسن زاده:تیم ما از نظر بازیکن دچار محدودیت و کمبود است/هدف ما حضور در پلی آف است

حسن زاده:تیم ما از نظر بازیکن دچار محدودیت و کمبود است/هدف ما حضور در پلی آف است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محسن حسن زاده پس از پیروزی تیمش برابر شاهین کرمانشاه در هفته شانزدهم لیگ برتر فوتسال در قم اظهار داشت: تیم شاهین کرمانشاه با توجه به نفراتی که در اختیار داشت، تیمی فیزیکی و جنگنده و دونده بود و پیش بینی می‌کردیم که بازی سختی داشته باشیم و این

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محسن حسن زاده پس از پیروزی تیمش برابر شاهین کرمانشاه در هفته شانزدهم لیگ برتر فوتسال در قم اظهار داشت: تیم شاهین کرمانشاه با توجه به نفراتی که در اختیار داشت، تیمی فیزیکی و جنگنده و دونده بود و پیش بینی می‌کردیم که بازی سختی داشته باشیم و این پیش بینی در نیمه نخست محقق شد.

وی افزود: در نیمه نخست بازی تحت فشار قرار گرفتیم و شاهین با استفاده از توان فیزیکی خود در دفاع به خوبی راه را بر ما بست اما در نیمه دوم توانستیم به شرایط ایده آل و آرمانی بازگردیم، بازی روانی ارائه دهیم و موقعیت‌های گل زیادی خلق کنیم و نتیجه دلخواه را به دست بیاوریم.

سرمربی تیم فوتسال سوهان محمد سیمای قم گفت: تیم ما از نظر بازیکن دچار محدودیت و کمبود است و در بازی با شاهین کرمانشاه از تعدادی از بازیکنان تیم امید در ترکیب تیم استفاده کردیم و نفراتی به میدان رفتند که کمتر مورد استفاده بودند اما عملکرد آن‌ها راضی کننده بود و این به آینده فوتسال ما کمک می‌کند.

حسن زاده بیان داشت: هدف ما حضور در پلی آف است و سعی می‌کنیم این روند را حفظ کنیم. این پیروزی از چند نظر برای ما دارای اهمیت بود. هم از این نظر که ۳ امتیاز در خانه کسب کردیم و اجازه ندادیم که از تیم‌های بالای جدولی عقب بمانیم و همچنین از این نظر که پیروزی در این بازی از نظر روانی به تیم ما قدرت می‌دهد و این برد به ما کمک خواهد کرد تا از نظر فکری و روحی به اعتماد به نفس و آرامش برسیم.

وی درباره وضعیت علیرضا وفایی و هت تریک وی در بازی با شاهین عنوان کرد: وفایی یک ماه به دلیل آسیب دیدگی دور از میادین بوده و هر بازیکنی که مدت زیادی دور از شرایط تمرین باشد دچار افت می‌شود ضمن این که او در نیم فصل به تیم ما ملحق شده و برای هماهنگی بیشتر و تبدیل شدن به بازیکنی که همه از او انتظار دارند نیاز به زمان دارد اما روند او رو به رشد است و با هت تریک برابر شاهین کرمانشاه این نشانه‌های رشد را نشان داد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.