کد خبر : 146502
تاریخ انتشار : چهارشنبه 22 آبان 1398 - 14:01
دسته‌بندی نشده
-

كشاورز در گفتگو با Fut5al :

فحاشی معدود تماشاگرنماها را به حساب مردم بندرعباس نمی‌گذاریم/ فاکتور تجربه و آمادگی بدنی عامل برد ما شد/ گیتی‌پسند در لیگ امسال به دنبال پایان خوش است

فحاشی معدود تماشاگرنماها را به حساب مردم بندرعباس نمی‌گذاریم/ فاکتور تجربه و آمادگی بدنی عامل برد ما شد/ گیتی‌پسند در لیگ امسال به دنبال پایان خوش است
كاپيتان تيم فوتسال گيتي‌پسند گفت: متاسفانه در بندرعباس معدود تماشاگرنمايي به نيمكت ما فحاشي كردند كه آن را به حساب مردم عزيز و خونگرم بندرعباس نمي‌گذاريم.

محمد کشاورز پس از پیروزی تیمش برابر آذرخش در بندرعباس با بیان این مطلب به خبرنگار پایگاه خبری فوتسال ایران، گفت: به شخصه بارها در بندرعباس به زمین رفته‌ام و همیشه جو سالن را مثبت دیده‌ام اما در بازی این هفته ما با آذرخش در میان خیل بندری‌های عزیز، تعداد اندکی تماشاگرنما با فحاشی و پرتاب بطری باعث شدند تا چند بار بازی بخوابد که این هرگز در شان تیم خوب آذرخش نبود.

وی ادامه داد: گیتی‌پسند در این بازی واقعا مستحق پیروزی بود و من فکر می‌کنم که تیم ما با دو آیتم تجربه و شرایط ایده‌آل بدنی موفق شد سه امتیاز این بازی را از آن خود کند. بندری‌ها در نیمه دوم به لحاظ بدنی کم آوردند اما برای ما هر چه بازی به آخر رفت کار راحت‌تر شد ولیکن نباید از بازی خوب آذرخش فراموش کرد که برای نتیجه گرفتن به آب و آتش زد.

کاپیتان گیتی‌پسند از روند رو به رشد این تیم در نیم فصل دوم ابراز خوشحالی نموده و تصریح کرد: همانطور که آقای بی‌غم هم قبلا در مصاحبه‌هایشان گفته بودند ما تلاش‌مان بر این است که در پلی‌آف در بهترین فرم باشیم چراکه گیتی‌پسند امسال به دنبال پایانی خوش بر عملکرد خوب خود است.

محمد کشاورز از دو بازیکن جدید این تیم در نیم‌فصل دوم تمجید کرد وگفت: با نظر سرمربی تیم گلر برزیلی و اصغر حسن‌زاده به جمع ما اضافه شدند که گلر برزیلی به ما کمک بسیار خوبی کرده ضمن اینکه اصغر حسن‌زاده هم نیاز به تعریف من ندارد. او با آشنایی با شرایط اصفهان با توجه به سابقه‌ای که دارد یک بازیکن بسیار خوب و تاثیرگذار است. ما هفته به هفته بهتر می‌شویم ضمن اینکه مصدومان‌مان هم رسیده‌اند و تیم هماهنگ‌تر عمل می‌کند. خدا را شکر شرایط ایده‌آل است و از روند تیم نیز بسیار راضی هستیم.

وی در خاتمه با تشکر از باشگاه گیتی‌پسند یادآور شد: انصافا جا داشت که از باشگاه گیتی‌پسند تشکر کنم و از مدیرعامل و هیات‌مدیره باشگاه قدردانی کنم چراکه بازیکنان ما واقعا دغدغه‌ای جز بازی کردن ندارند و بدون مشکل به پیش می‌روند. به آقای جنتی به خاطر انتخابشان در هیات‌رئیسه نیز تبریک می‌گویم و اعتقاد دارم که کمیته فوتسال هم از تجربیات خوب ایشان بهره خواهد برد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.