کد خبر : 146525
تاریخ انتشار : پنجشنبه 23 آبان 1398 - 15:57
دسته‌بندی نشده
-

افضلي در گفتگو با Fut5al :

رئیس هیات فوتبال کاشان در VIP به ما حمله کرد/ حین درگیری‌ها انگشتم در رفت/ زمین تمرینی را هم دریغ کردند

رئیس هیات فوتبال کاشان در VIP به ما حمله کرد/ حین درگیری‌ها انگشتم در رفت/ زمین تمرینی را هم دریغ کردند
سرمربي كراپ الوند گفت: متاسفانه در جريان بازي با آرنوش رئيس هيات فوتبال كاشان در جايگاه ويژه به مديرعامل ما حمله‌ور شد كه دور از رفتارهاي انساني بود.

حسین افضلی پس از شکست تیمش برابر آرنوش کاشان به پایگاه خبری فوتسال ایران گفت: واقعا سه امتیاز چه ارزشی دارد وقتی که در شهر میزبان در جایگاه ویژه به ما بدترین هتاکی‌ها و فحاشی‌های ناموسی انجام می‌گیرد و حتی نفر اول فوتبال این شهر به مدیرعامل ما حمله‌ور می‌شود. من واقعا نمی‌دانم اسم این را چه باید گذاشت.

وی با بیان اینکه به دلیل محرومیت در این بازی بدون تماشاگر در جایگاه ویژه قرار داشته است، تاکید کرد: دوستان در بین دو نیمه در اقدامی عجیب و هماهنگی با ناظر بازی ما را در VIP محبوس کردند و هر چقدر داد زدیم که این چه کاری است و در را باز کنید، هر کسی گفت کلید دست دیگری است! واقعا کجای دنیا بین نیمه مربی را حبس می‌کنند. در خود لیگ‌برتر هم مربی اخراج شده پشت نیمکت می‌نشیند.

افضلی با تعجب از اقدام رئیس هیات فوتبال کاشان گفت: متاسفانه در جریان حمله‌ور شدن او به مدیرعامل باشگاه کراپ، خودم را بین این دو نفر قرار دادم اما رئیس هیات کاشان دست بردار نبود و متاسفانه در حین درگیری‌ها، انگشتم از جا در رفت.

وی با ابراز تاسف از اتفاقات به وجود آمده در این بازی یادآور شد: تمام تلاش خود را برای امتیازگرفتن تیمشان کردند و این اتفاق افتاد اما اینکه ما قبل از بازی سالن مسابقه را درخواست کرده بودیم و حتی بابتش هزینه یک جلسه تمرین هم برایشان پول واریز کرده بودیم و باز هم این یک سانس تمرین را از ما دریغ کردند، نوبر بود.

وی ادامه داد: به دستور رئیس هیات فوتبال پول ما را برگشت دادند و گفتند سالن را ساعت۱۰ شب می‌توانیم بدهیم تا مانع از انجام همان یک جلسه تمرین و آشنایی ما با زمین مسابقه بشوند. به نظر من برای اتفاقاتی که در لیگ یک رخ می‌دهد می‌توان یک کتاب قطور نوشت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.