کد خبر : 146536
تاریخ انتشار : جمعه 24 آبان 1398 - 13:38
-

جاوید:مس بدشانسی های زیادی داشته است/ترجیح می دهم در مورد کاندیداشدن در آسیا نظری ندهم/کار تیم ملی در آسیا سخت تر شده است

جاوید:مس بدشانسی های زیادی داشته است/ترجیح می دهم در مورد کاندیداشدن در آسیا نظری ندهم/کار تیم ملی در آسیا سخت تر شده است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مهدی جاوید با اشاره به شرایط تیم فوتسال مس سونگون و تداوم صدرنشینی در لیگ برتر گفت: شرایط تیم ما نسبت به نیم فصل اول بهتر است ولی هنوز تیم کاملی را در اختیار نداریم. چند بازیکن مصدوم داریم که نتوانستند به تیم ما کمک کنند. امسال تیم مس

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مهدی جاوید با اشاره به شرایط تیم فوتسال مس سونگون و تداوم صدرنشینی در لیگ برتر گفت: شرایط تیم ما نسبت به نیم فصل اول بهتر است ولی هنوز تیم کاملی را در اختیار نداریم. چند بازیکن مصدوم داریم که نتوانستند به تیم ما کمک کنند. امسال تیم مس بدشانسی زیادی داشته است. به جرات از ابتدای فصل با ۵۰ درصد توانمان حضور داشته ایم و هیچ موقع تیم کامل نبوده است.

وی ادامه داد: فکر می کنم تا انتهای فصل درگیر همین مصدومیت ها باشیم. مجبوریم با این شرایط کنار بیاییم و با تمام سختی ها بالای جدول بمانیم.

ملی پوش فوتسال مس در پاسخ به این سئوال که آیا هدف این تیم حضور در مرحله پلی آف با صدرنشینی در مرحله گروهی است؟ گفت: بله؛ اینکه تیمی صدرنشین به مرحله پلی آف برود بهتر از رده دوم است و یا رده دوم بهتر از جایگاه سومی است. هرکسی خلاف این را بگوید حرف درستی نزده است. هرچه جایگاه تیم در جدول بالاتر باشد، بهتر است. تمام تیم ها تلاش می کنند در مرحله گروهی در بالاترین رده ممکن قرار بگیرند.

جاوید درباره حضور علیرضا افضل سرمربی جدید مس به جای اسماعیل تقی پور یادآور شد: آقای تقی پور برای مس زحمت زیادی کشید. آقای افضل هم از وقتی که آمده شرایط تیم نسبتا خوب شده است. بزرگترین مشکل افضل هم در ۱۰ بازی گذشته کامل نبودن تیم به خاطر مصدومیت ها بوده است. این اتفاق هفته های بعد هم می افتد و کار را سخت می کند. با این حال افضل مربی خوب و باتجربه ای است که توانسته تیم را مدیریت کند. بازیکنان هم کمک می کنند و به افضل اعتماد کامل دارند.

وی در ادامه درباره تیم ملی فوتسال و حضورش در جام ملت های آسیا، تصریح کرد: تیم ملی کار سختی در جام ملت ها خواهد داشت. ژاپن در حال حاضر بهترین تیم فوتسال سال های اخیرش را در اختیار دارد. به نظرم کار ما این دوره نسبت به دوره قبل سخت تر است. ژاپن اخیرا موفقیت های زیادی کسب کرده است. خوشبختانه تورنمنت مشهد با حضور تیم های اروپایی را در پیش داریم که می تواند به ما در راه آماده سازی کمک کند و عیار خوبی به تیم بدهد. امیدوارم با روحیه خوبی به جام ملت ها برویم و عنوان قهرمانی خود را تکرار کنیم.

ملی پوش فوتسال ایران که در جمع سه گزینه بازیکن سال فوتسال آسیا هم قرار گرفته است، اعلام کرد که در حال حاضر ترجیح می دهد در این خصوص صحبت نکند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.