کد خبر : 146636
تاریخ انتشار : شنبه 25 آبان 1398 - 10:29
-

حسن زاده:گیتی پسند با هزینه‌های بالا برای قهرمانی بسته شده است / برای کسب امتیاز به اصفهان سفر خواهیم کرد

حسن زاده:گیتی پسند با هزینه‌های بالا برای قهرمانی بسته شده است / برای کسب امتیاز به اصفهان سفر خواهیم کرد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سرمربی تیم فوتسال محمدسیما گفت: در بازی با گیتی پسند اصفهان شش بازیکن خود را به علت مصدومیت در اختیار نداریم. محسن حسن زاده عنوان کرد: همانگونه که پیش بینی می کردیم در بازی گذشته تیم شاهین کرمانشاه با دوندگی بالا و بازی فیزیکی خود در نیمه اول کار

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سرمربی تیم فوتسال محمدسیما گفت: در بازی با گیتی پسند اصفهان شش بازیکن خود را به علت مصدومیت در اختیار نداریم.

محسن حسن زاده عنوان کرد: همانگونه که پیش بینی می کردیم در بازی گذشته تیم شاهین کرمانشاه با دوندگی بالا و بازی فیزیکی خود در نیمه اول کار را برای تیم ما د‌شوار کرد، بازیکنان تیم ما نیز در نیمه اول با توجه به شرایط نامناسب روحی و فشار روانی که به خاطر شکست در بازی مقابل ارژن شیراز روی آن ها بود با دقت کم موقعیت ها را در نیمه اول از دست دادند و همین امر باعث شکست ۲بر۱ تیم در نیمه اول بود.

وی افزود: در آغاز نیمه دوم شرایط برای تیم ما بسیار بهتر شد و ۲ گلی که در ابتدای نیمه دوم زدیم باعث شد فشار روانی از روی تیم برداشته شود و در ادامه تیم ما با یک بازی خوب موفق به پیروزی پر گل ۷بر۲ مقابل شاهین کرمانشاه شد.

سرمربی تیم فوتسال محمدسیما با اشاره به نقش ویژه تماشاگران در پیروزی تیم ادامه داد: در روزی که ۷ بازیکن خود را به علت مصدومیت و محرومیت در اختیار نداشتیم با حمایت تماشاگران بازی بسیار خوبی به نمایش گذاشتیم و با کسب ۳ امتیاز باعث تثبیت جایگاه خود در بالای جدول و تقویت روحیه تیم شدیم.

وی افزود: در این بازی امیرحسین زینلی و محمد رحمتی از تیم جوانان محمد سیما در لیست تیم ما حضور داشتند و در دقایقی که به آن ها بازی رسید موفق عمل کردند و بازی خوبی به نمایش گذاشتند. 

حسن زاده با اشاره به بازی هفته آینده مقابل گیتی پسند اصفهان گفت: تیم گیتی پسند یک تیم بسیار خوب است که با هزینه‌های بالا برای قهرمانی در لیگ برتر فوتسال بسته شده و دست وپنجه نرم کردن با این تیم در اصفهان کار بسیار سختی است اما تیم ما هم با وجود تمام محدودیت‌های مالی نا امید نیست و برای کسب امتیاز به اصفهان سفر خواهیم کرد.

وی افزود: در بازی با گیتی پسند از جمع بازیکنان غایب در بازی با شاهین فقط ناصر اطمینان به تیم کمک خواهد کرد و بقیه بازیکنان به صلاح دید پزشک تیم و کادر فنی تا بهبود کامل مصدومیت استراحت می‌کنند

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.