کد خبر : 146712
تاریخ انتشار : دوشنبه 27 آبان 1398 - 10:13
-

اصغری مقدم:بعد ازگذشت چهار هفته پراضطراب به لیگ بازگشتیم

اصغری مقدم:بعد ازگذشت چهار هفته پراضطراب به لیگ بازگشتیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرمربی تیم فوتسال سن ایچ ساوه که تیمش با هشت گل موفق به شکست هایپر شاهین شهر شد، گفت: بعد از سپری کردن چهار هفته پراضطراب و توام با شکست، با برد خانگی امروز به جدول و لیگ برگشتیم. «جواد اصغری مقدم» گفت: بازیکنان سن ایچ در بازی امروز بیش

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرمربی تیم فوتسال سن ایچ ساوه که تیمش با هشت گل موفق به شکست هایپر شاهین شهر شد، گفت: بعد از سپری کردن چهار هفته پراضطراب و توام با شکست، با برد خانگی امروز به جدول و لیگ برگشتیم.

«جواد اصغری مقدم» گفت: بازیکنان سن ایچ در بازی امروز بیش از حد توان و از دل و جان مایه گذاشتند و موفق به ثبت یک پیروزی پرگل برابر حریف شاهین شهری شدند.

وی ادامه داد: از همه بازیکنان و هواداران حامی تیم که سبب این پیروزی شیرین شدند، تشکر می کنم و امیدوارم روند رو به رشد توام با کسب نتایج در خور شان فوتسال ساوه را در دیدارهای آینده تداوم ببخشیم.

وی گفت: در این دیدار تنها به کسب سه امتیاز مسابقه فکر می کردیم و خدا را شاکرم که توانستیم به این مهم دست یابیم.

اصغری مقدم از بازی تیم هایپرشاهین شهر نیز به نیکی یاد کرد و گفت: بازیکنان این تیم پا به پای تیم ما بازی کردند اما به نظرم در نیمه دوم یا از نظر بدنی کم آوردند یا تیم ما خیلی بهتر بازی کرد و نتیجه به سود ما رقم خورد.

سرمربی سن ایچ گفت: با این پیروزی پرگل توانستیم به وضعیت تفاضل گل تیم در جدول سر و سامان دهیم و تلاش می کنیم با تمرین و جدیت بیشتر در هفته های آینده نمایش بهتری داشته باشیم. 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.