کد خبر : 146731
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 آبان 1398 - 14:02
-

شمس:به زودی به کادر فنی تیم ملی یک آنالیزور اضافه می‌شود/امیدوارم کنفدراسیون آسیا جاوید را انتخاب کند

شمس:به زودی به کادر فنی تیم ملی یک آنالیزور اضافه می‌شود/امیدوارم کنفدراسیون آسیا جاوید را انتخاب کند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،عضو کمیته فنی فوتسال گفت: قرار است بزودی در کادر فنی تیم ملی یک آنالیزور حرفه ای را اضافه کنیم تا در رقابت های جام ملت های آسیا بتواند به تیم ملی کمک کند. حسین شمس عضو کمیته فنی توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی درباره آخرین وضعیت این کمیته و

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،عضو کمیته فنی فوتسال گفت: قرار است بزودی در کادر فنی تیم ملی یک آنالیزور حرفه ای را اضافه کنیم تا در رقابت های جام ملت های آسیا بتواند به تیم ملی کمک کند.

حسین شمس عضو کمیته فنی توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی درباره آخرین وضعیت این کمیته و همچنین جلساتی که قرار است برگزار شود گفت: پس از آن که رئیس کمیته فوتسال من را به عنوان عضو کمیته فنی انتخاب کرد تازه حکم بنده صادر شده و هنوز جلسه‌ای برگزار نشده است و همان طور که می‌دانید جلسات کمیته فنی فوتسال هر ۲ هفته یک بار تشکیل می‌شود و هنوز زمان دقیق برگزاری این جلسه مشخص نیست، اما به احتمال بسیار زیاد تا ۲ هفته دیگر این جلسه را برگزار می‌کنیم تا وضعیت تیم‌های ملی امید و بزرگسالان را مورد بررسی و ارزیابی قرار دهیم.

کار کمیته فنی بررسی وضعیت تیم‌های ملی امید و بزرگسالان است

سرمربی سابق تیم ملی فوتسال کشورمان درباره اعضای این کمیته و همچنین برنامه‌های کمیته فنی فوتسال در آینده هم گفت: اعضای این کمیته شامل افرادی همچون داوود پرهیزگار (رئیس کمیته فوتسال)، بهرام رضائیان (مدیرعامل سابق باشگاه پارس جنوبی جم)، هنرپیشه (رئیس هیئت فوتبال استان فارس)، صوفی زاده (رئیس کمیته فوتسال بانوان) می‌باشد که هدف اصلی این کمیته بررسی وضعیت تیم‌های ملی امید و بزرگسالان است و همچنین قرار است بازی‌های دوستانه‌ای که تیم‌های ملی امید و بزرگسالان برگزار می‌کنند را مورد بررسی قرار دهد.

تیم ملی کویت جایگزین اوکراین شده است

حسین شمس سرمربی سابق تیم ملی فوتسال و همچنین عضو کمیته فنی درباره آخرین وضعیت بازی دوستانه تیم ملی بزرگسالان کشورمان در رقابت‌های چهار جانبه مشهد و اینکه چه تیمی قرار است جایگزین اوکراین شود گفت: تا این لحظه کمیته فوتسال با چند کشور اروپایی و حتی آسیایی صحبت‌هایی را انجام داده است، اما آن طور که به گوش می‌رسد گویا کمیته فوتسال با تیم ملی کویت برای شرکت در رقابت‌های چهار جانبه مشهد به توافق دست پیدا کرده و قرار است این کشور جایگزین تیم ملی اوکراین شود.

زمان دقیق خرید نرم افزار آنالیزور مشخص نیست

سرمربی سابق تیم ملی فوتسال کشورمان در ادامه درباره تقویت کادر فنی تیم ملی فوتسال بزرگسالان قبل از آغاز مسابقات جام ملت‌های آسیا گفت: همان طور که می‌دانید چند ماه پیش محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی از کمیته فوتسال درخواست خرید یک نرم افزار فوق العاده پیشرفته‌ای را کرد که این دستگاه می‌تواند هر کدام از تیم‌ها را به خوبی آنالیز کند، اما به خاطر آن که این نرم افزار از قیمت بالایی برخوردار است هنوز کمیته فوتسال موفق به خرید این نرم افزار نشده و زمان دقیق خرید این دستگاه مشخص نیست.

به زودی در کادر فنی تیم ملی یک آنالیزور اضافه می‌شود

او افزود: قرار شد تا قبل از خرید این دستگاه یک آنالیزور بسیار حرفه‌ای که در یکی از تیم‌های خوب لیگ برتری کشورمان مشغول کار است به کادر فنی تیم ملی اضافه شود تا بتواند ما را در مسابقات آینده و به ویژه مسابقات جام ملت‌های آسیا بسیار کمک کند و امیدوارم که بتوانیم این آنالیزور را هر چه زودتر به کادر فنی تیم ملی اضافه کنیم.

جاوید یکی از بهترین بازیکنان فوتسال آسیاست

حسین شمس عضو کمیته فنی توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی همچنین درباره مهدی جاوید بازیکن تیم ملی فوتسال کشورمان که به عنوان کاندیدای برترین بازیکن سال آسیا انتخاب شده است بیان داشت: همان طور که می‌دانید کنفدراسیون فوتبال آسیا از بین ۳ گزینه مورد نظر، یک بازیکن را به عنوان برترین بازیکن سال آسیا انتخاب می‌کند و به نظر من مهدی جاوید یکی از بهترین بازیکنان فوتسال آسیا است که می‌تواند این عنوان را نصیب خود کند.

امیدوارم کنفدراسیون آسیا جاوید را انتخاب کند

او افزود: جاوید چند ماه قبل موفق شد به همراه تیم مس سونگون در رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا خوش بدرخشد و به نظر من حق جاوید است که این عنوان را به او هدیه بدهند. هر چند که این کار بسیار سخت است، زیرا در کنار مهدی جاوید، ۲ بازیکن ژاپنی هستند که آن‌ها هم از توانایی بسیار بالایی برخوردارند و این کار را برای جاوید کمی سخت می‌کند، اما من امیدوارم در نهایت کنفدراسیون فوتبال آسیا نام نماینده خوب فوتسال کشورمان را به عنوان برترین بازیکن سال آسیا انتخاب کند.

صانعی به طور مرتب بازیکنان با استعداد را زیر نظر دارد

عضو کمیته فنی توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی در پایان صحبت هایش درباره آخرین وضعیت تیم ملی زیر ۲۰ سال کشورمان هم گفت: از زمانی که علی صانعی به عنوان سرمربی تیم ملی زیر ۲۰ سال فوتسال انتخاب شد به طور مرتب بازیکنان بسیاری را از شهر‌های مختلف مورد ارزیابی قرار داده است و در نهایت توانست ۳۸ بازیکن اصلی را برای تیم ملی امید انتخاب کند. همچنین قرار شد هیئت‌های فوتبال هر استان ۲۴ بازیکن را که از لحاظ استعداد و توانایی در سطح بسیار بالایی هستند را انتخاب و معرفی کنند تا سرمربی تیم ملی امید از بین آن‌ها بهترین نفرات را به اردوی تیم ملی فوتسال زیر ۲۰ سال دعوت کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.