کد خبر : 146790
تاریخ انتشار : چهارشنبه 29 آبان 1398 - 18:08
-

تیمی که خوراک بازیکنانش فقط سیب زمینی است!

تیمی که خوراک بازیکنانش فقط سیب زمینی است!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،زهره صابری سرمربی تیم فوتسال بانوان دریژنو فرخشهر اظهار داشت: تیم ما مشکلات مالی زیادی دارد، ما تمام نیم فصل اول لیگ فوتسال را با مساعدت مالی جلو آمدیم و اکنون هم بدهی‌های زیادی داریم که باید پرداخت شود. قرار است یک حامی مالی عهده دار تیم ما شود، اما

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،زهره صابری سرمربی تیم فوتسال بانوان دریژنو فرخشهر اظهار داشت: تیم ما مشکلات مالی زیادی دارد، ما تمام نیم فصل اول لیگ فوتسال را با مساعدت مالی جلو آمدیم و اکنون هم بدهی‌های زیادی داریم که باید پرداخت شود. قرار است یک حامی مالی عهده دار تیم ما شود، اما فدراسیون فوتبال هنوز با این موضوع موافقت نکرده است.

او تصریح کرد: تیم ما از اول فصل با مشکلات مالی بسیاری دست و پنجه نرم کرد و تنها اداره کل ورزش و جوانان استان چهارمحال بختیاری بود که تا اینجای کار به ما کمک کرد. بازیکنان تیم ما از ابتدای فصل تاکنون حتی یک ریال هم دریافتی نداشته اند و اکنون من بیشتر از خودم نگران بازیکنانم هستم که چه قدر سختی تا اینجای کار کشیده اند.

صابری افزود: ما برای حضور در لیگ برتر فوتسال بانوان از صفر شروع کردیم و هشت سال زحمت کشیدیم، چون این طور نبود که امتیاز تیمی را بخریم بلکه از لیگ دسته سه کارمان را آغاز کردیم تا بالاخره به لیگ برتر رسیدیم.

سرمربی تیم دریژنو فرخشهر در ادامه گفت: مشکلات مالی باعث شد که نتوانیم ستاره یا بازیکن شاخصی در این فصل از لیگ بانوان بگیریم. تیم ما تمام مسافرت‌های این فصلش را با مینی بوس می‌رفت و گاهی ۱۲ ساعت در راه بودیم به اضافه اینکه خوراک بازیکنان ما سیب زمینی بود و گاهی ماکارانی یا تخم مرغ می‌خوردیم که فکر می‌کنم این بزرگترین شاهکار در فوتسال بانوان بود.

صابری تصریح کرد: لیگ امسال کیفیت بالایی داشت و تیم ما با وجود اینکه نتیجه بسیاری از بازی‌ها را واگذار می‌کرد، اما تیم دست و پا بسته‌ای نبود، ما فقط هفت بازیکن داشتیم و فشار زیادی روی آن‌ها بود، آن‌ها هیچ استراحتی در طول زمان مسابقات نداشتند.

مصاحبه:محسن فروغی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.