کد خبر : 146766
تاریخ انتشار : چهارشنبه 29 آبان 1398 - 13:46
-

رضازاده: لیگ فوتسال بانوان در نیم فصل دوم جذاب‌تر هم می‌شود

رضازاده: لیگ فوتسال بانوان در نیم فصل دوم جذاب‌تر هم می‌شود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،معصومه رضازاده سرمربی تیم رهیاب تهران اظهار داشت: من موافق قرعه کشی مجدد در لیگ فوتسال بانوان بودم، چون دوست نداشتم لیگ ۲ هفته بیشتر ادامه پیدا کند که از لحاظ مالی و بدنی فشار زیادی به باشگاه‌ها و بازیکنان وارد شود. در این استراحت ۲ هفته‌ای که تیم ما

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،معصومه رضازاده سرمربی تیم رهیاب تهران اظهار داشت: من موافق قرعه کشی مجدد در لیگ فوتسال بانوان بودم، چون دوست نداشتم لیگ ۲ هفته بیشتر ادامه پیدا کند که از لحاظ مالی و بدنی فشار زیادی به باشگاه‌ها و بازیکنان وارد شود. در این استراحت ۲ هفته‌ای که تیم ما در نیم فصل داشت بیشتر روی تمرینات بدنی و نقاط ضعفمان کار کردیم.

او تصریح کرد: چند بازیکن جدید هم در تمرینات ما حضور پیدا کردند که شاید با آن‌ها قرارداد ببندیم، خوشبختانه این بازیکنان جوان هستند و می‌توانیم در سال‌های آینده هم از آن‌ها استفاده کنیم.

رضازاده افزود: من فکر می‌کنم جذابیت لیگ در نیم فصل دوم بیشتر هم شود، چون تیم‌ها شناخت بهتری نسبت به یکدیگر پیدا کرده اند و مربی‌ها روی بازیکنان حریف آنالیز داشته اند و به نظر می‌رسد که شاهد نتایج غیر قابل پیش بینی در نیم فصل دوم باشیم.

سرمربی تیم رهیاب تهران در ادامه گفت: متاسفانه شاید مشکلات مالی باز هم در لیگ بانوان تاثیرات خودش را در ادامه فصل بگذارد چرا که مدیران عامل باشگاه‌ها بدون هیچ پشتوانه و تبلیغاتی از فوتسال بانوان حمایت می‌کنند و یک جورایی فقط پولشان خرج می‌شود و هیچ درآمدی از این راه برای آن‌ها به دست نمی‌آید.

رضازاده تصریح کرد: امیدوارم وضعیت داوری‌ها در نیم فصل دوم بهتر هم شود، تیم ما در هفته اول و دوم رقابت‌های نیم فصل دوم قرار است به مصاف تیم پارس آرا و دریژنو فرخشهر برود که به نظر شروع سختی نمی‌آید و ما باید امتیازات از دست رفته نیم فصل اول را جبران کنیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.