کد خبر : 146764
تاریخ انتشار : چهارشنبه 29 آبان 1398 - 13:42
-

شیربیگی: بازی‌ها در نیم فصل دوم فوتسال بانوان جدی‌تر می‌شود

شیربیگی: بازی‌ها در نیم فصل دوم فوتسال بانوان جدی‌تر می‌شود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سارا شیربیگی ملی پوش فوتسال تیم هیئت فوتبال خراسان رضوی اظهار داشت: لیگ برتر فوتسال بانوان برای نیم فصل دوم به طور مجدد قرعه کشی شد و طبق این برنامه جدید تیم ما در هفته اول رقابت‌ها به مصاف تیم دختران کویر مس کرمان می‌رود. بازی‌های سخت ما در همان

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سارا شیربیگی ملی پوش فوتسال تیم هیئت فوتبال خراسان رضوی اظهار داشت: لیگ برتر فوتسال بانوان برای نیم فصل دوم به طور مجدد قرعه کشی شد و طبق این برنامه جدید تیم ما در هفته اول رقابت‌ها به مصاف تیم دختران کویر مس کرمان می‌رود. بازی‌های سخت ما در همان هفته‌های نخست نیم فصل دوم است، چون در هفته دوم و سوم هم به ترتیب به مصاف تیم‌های مس رفسنجان و سایپا تهران خواهیم رفت. این بازی‌های سخت وقتی پشت سر هم قرار می‌گیرند کار را برای ما سخت‌تر می‌کنند، اما هدف ما رسیدن به قهرمانی در لیگ است و فرقی نمی‌کند که در کجا و با چه تیمی بازی می‌کنیم.

او تصریح کرد: قرعه کشی مجدد لیگ به نظر من کار درستی بود چرا که اگر دوباره این کار را انجام نمی‌دادند هر تیمی به مدت ۲ هفته به قرعه استراحت می‌خورد و این موضوع آمادگی بازیکنان یک تیم را از شرایط حساس رقابت‌ها دور می‌کند. به طور مثال همین تیم ما در نیم فصل اول بازی‌ها سه هفته پشت سر هم به قرعه استراحت خورد و وقتی مقابل تیم پارس آرا شیراز به میدان رفتیم آمادگی همیشگی تیمی را نداشتیم، چون از شرایط مسابقه دور بودیم.

شیربیگی افزود: قرعه کشی مجدد لیگ به نفع تیم ملی ما هم شد، اما فکر می‌کنم به خاطر یک هفته تاخیری که در شروع نیم فصل دوم انجام شده است، لیگ امسال در تاریخ ۲۳ اسفند ماه به پایان برسد.

ملی پوش تیم هیئت خراسان در ادامه گفت: ۲ بازیکن در نیم فصل جدید به تیم ما اضافه شده اند و فکر می‌کنم شرایط تیم‌ها هم با نیم فصل اول تغییراتی داشته باشد چرا که در نیم فصل دوم تیم‌ها و بازیکنان شناخت بهتری نسبت به یکدیگر پیدا می‌کنند و بازی‌ها به صورت جدی تری پیگیری می‌شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.