کد خبر : 146823
تاریخ انتشار : شنبه 2 آذر 1398 - 13:25
-

ارائه مستندات ملی پوش فوتسال متهم به دوپینگ برای رهایی از محرومیت احتمالی

ارائه مستندات ملی پوش فوتسال متهم به دوپینگ برای رهایی از محرومیت احتمالی
ملی پوش فوتسال متهم به دو پینگ مدارک و مستندات خود را کمیته پزشکی ارائه داد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،بعد از اعلام تست مثبت یکی از بازیکنان مطرح تیم ملی و باشگاه مس سونگون اخباری مبنی بر  احتمال محرومیت ۴ ساله این بازیکن از میادین منتشر شد. 

پیگیری ها حکایت از این موضوع دارد که وی از یک سال گذشته تحت نظر پزشک و تحت درمان بوده است.این بازیکن به دلیل تجویز پزشک معالجش که تحت درمان بوده  از داروهای هورمونی استفاده می‌کرده است. در حال حاضر مدارک پزشکی از طرف باشگاه مس سونگون به مراجع ذی‌صلاح ارسال شده است.

به نظر می‌رسد این اسناد به نوعی ثابت کننده عدم سو استفاده وی در میادین ورزشی است.

حامد نجفی مدیرعامل مس سونگون درباره مثبت اعلام شدن تست دوپینگ ملی پوش فوتسال مس سونگون گفت: بازیکن ما مریض بوده و داروهایی را مصرف کرده است که تمام پزشکان آنرا تایید کرده اند. اگر این داروها مصرف نمی شد، اتفاقات بدی برای بازیکن ما رخ می داد. مدارک و پرونده های پزشکی را جمع  و به ستاد ملی مبارزه با دوپینگ ارائه کرده ایم.

وی تصریح کرد: بازیکن مس برای حفظ زندگی اش باید دارو را مصرف می کرده است. فقط اشتباهش این بود که ما را از ابتدا در جریان استفاده از این داروها نگذاشت. ضمن اینکه رای محرومیت این بازیکن قطعی نیست. فقط به ما اعلام شده تا اطلاع ثانوی این بازیکن بازی نکند تا مدارکش بررسی شود. همانطور که گفتم تمام مدارک و مستندات و گواهی های پزشکی موجود است. این دارو صرفا جنبه درمانی دارد و خاصیت نیروزایی در آن نیست که بازیکنی بخواهد به عنوان دوپینگ از آن استفاده کند.

گفتگو:یعقوب حاصلی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.