کد خبر : 146853
تاریخ انتشار : یکشنبه 3 آذر 1398 - 11:43
-

باید تنها سهمیه فارس را در لیگ برتر حفظ کنیم

باید تنها سهمیه فارس را در لیگ برتر حفظ کنیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،  دبیرهیات فوتبال فارس هم گفت: باید تنها سهمیه فارس را در لیگ برتر فوتسال  هر طور شده حفظ کنیم از این رو از مدیرکل ورزش و جوانان فارس میخواهیم همچون گذشته به این تیم کمک کنند. کوروش امامی فر ادامه داد: در نیم فصل تعدادی از بازیکنان تیم پیشنهاد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،  دبیرهیات فوتبال فارس هم گفت: باید تنها سهمیه فارس را در لیگ برتر فوتسال  هر طور شده حفظ کنیم از این رو از مدیرکل ورزش و جوانان فارس میخواهیم همچون گذشته به این تیم کمک کنند.

کوروش امامی فر ادامه داد: در نیم فصل تعدادی از بازیکنان تیم پیشنهاد خارجی با حقوق ماهیانه ۱۵۰۰ دلار داشتند اما از آنجا که تیم شرایط خوبی در جدول نداشت آنها را از رفتن منصرف کردیم و هم اینک نیز شرمنده بازیکنان  هستم.

وی اضافه کرد: تیم ارژن در نیم فصل نخست  از ۱۳ بازی تنها ۹ امتیاز کسب کرد اما در دور برگشت با وعده هایی که داده شد  از چهار بازی هشت امتیاز بدست آوردند که این امر بیانگر تیمی بسیار خوب و جوان است که نیاز به حمایت دارد.

هم اینک در جدول رده بندی تیم ارژن شیراز با ۱۶ امتیاز  در رده یازدهم جدول مسابقات فوتسال لیگ برتر قرار دارد اما  کماکان خطر سقوط این تیم را تهدید می کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.