کد خبر : 146850
تاریخ انتشار : یکشنبه 3 آذر 1398 - 11:43
-

کمالی :بازیکنان ۶ ماه است که هیچ ریالی دریافت نکرده‌اند

کمالی :بازیکنان ۶ ماه است که هیچ ریالی دریافت نکرده‌اند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،   سرمربی تیم فوتسال ارژن شیراز گفت:بازیکنان تیم ما حدود ۶ ماه است که هیچ ریالی دریافت نکرده‌اند و امیدوارم وعده‌ها هر چه زودتر محقق شود. حمیدرضا کمالی بیان داشت: بازیکنان  حق دارند به زندگی خود برسند از این رو از اداره کل ورزش و جوانان و هیات فوتبال می

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،   سرمربی تیم فوتسال ارژن شیراز گفت:بازیکنان تیم ما حدود ۶ ماه است که هیچ ریالی دریافت نکرده‌اند و امیدوارم وعده‌ها هر چه زودتر محقق شود.

حمیدرضا کمالی بیان داشت: بازیکنان  حق دارند به زندگی خود برسند از این رو از اداره کل ورزش و جوانان و هیات فوتبال می خواهم به فکرزن و بچه این بازیکنان که با جان و دل بازی می کنند، باشند.

وی با تقدیر از مدیر کل وزش و جوانان فارس به لحاظ کمک‌هایی که سال ۹۷ به تیم ارژن کرد، افزود: می دانم که وعده های مدیرکل برای ای فصل هم  محقق می شود اما بهتر است در این شرایط  که بازیکنان نیاز دارند، زودتر پرداخت شود.

سرمربی تیم فوتسال ارژن گفت : بازیکنان را با خواهش و تمنا حفظ کردم و برای اینکه شرمنده آنها نشوم از دست اندرکاران  باشگاه ارژن هم می خواهم بیشتر به فکر تیمشان باشند و کل پولی که نیاز است به ۱۵۰ میلیون تومان نمی رسد و این رقم برابر است با یک وعده کمک به تیم های شیرازی در لیگ دسته یک فوتبال؛ چرا که قرارداد بازیکنان ما بسیار پایین است.

کمالی در مورد دیدار حساس تیمش مقابل شاهین کرمانشاه که شامگاه جمعه در شیراز برگزار شد هم گفت: بازی بسیار خوبی مقابل تیم  شاهین به ویژه نیمه دوم  برگزار کردیم.

وی اضافه کرد: در نیمه دوم با بدشانسی مواجه شدیم چرا که سجادبندی سعدی و مصطفی فخری آسیب دیدند و حریف هم برای جبران شکست فشارزیادی آورد اما واقعا جوانان ما در این بازی حساس سنگ تمام گذاشتند و در پایان هم پیروز شدیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.