کد خبر : 146926
تاریخ انتشار : دوشنبه 4 آذر 1398 - 16:14
دسته‌بندی نشده
-

برگزاری تمرینات آذرخش بدون سرمربی

برگزاری تمرینات آذرخش بدون سرمربی
تمرینات تیم فوتسال آذرخش بندرعباس این روزها بدون حضور سرمربی در حال پیگیری است و اعزام این هفته بازیکنان به ساوه جهت رویارویی با تیم سن ایچ در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، درحالی‌که تیم فوتسال آذرخش بندرعباس در این فصل با مشکلات عدیده مالی و مدیریتی روبه‌رو است، در تازه‌ترین اتفاق، شاهد غیبت تمامی اعضای کادرفنی به‌جز بدنساز این تیم در تمرینات هفته جاری هستیم.

در همین خصوص مدیر روابط عمومی باشگاه آذرخش بندرعباس ضمن تأیید این خبر گفت: در هفته جاری به دلیل عدم تعیین تکلیف مدیرعامل باشگاه و سردرگمی و عدم پرداخت مطالبات اعضای تیم فوتسال آذرخش شاهد غیبت اعضای کادرفنی در تمرینات بوده‌ایم.

حسین مرسلی با بیان اینکه طی هفته‌های گذشته تمامی اعضا در انتظار مشخص شدن مدیرعامل باشگاه هستند، تصریح کرد: در این هفته باید در ساوه به مصاف تیم سن ایچ برویم و پس‌ازآن در بهبهان مهمان تیم اهورا هستیم تا دیدار معوقه خود را به انجام برسانیم اما با مشکلات پیش رو اعزام تیم فوتسال آذرخش در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

وی در پایان اضافه کرد: در این هفته امید پرمر در تمرینات به‌عنوان مربی بدنساز حضور داشته و فعالیت بازیکنان را زیر نظر می‌گرفت اما تاکنون اعزام تیم به ساوه و بهبهان مشخص نیست.

در همین خصوص عباس روزپیکر، سرمربی تیم فوتسال آذرخش بندرعباس گفت: تا زمان مشخص نشدن وضعیت باشگاه و سروسامان گرفتن مدیریت آن نه در تمرین حاضر می‌شوم و نه در مسابقه‌ای روی نیمکت می‌نشینم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.