کد خبر : 146960
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 آذر 1398 - 17:38
دسته‌بندی نشده
-

شمس خبر داد:

تصمیم تازه برای تورنمنت مشهد/دو بار با اسلواکی بازی می کنیم

تصمیم تازه برای تورنمنت مشهد/دو بار با اسلواکی بازی می کنیم
عضو کمیته فنی فوتسال گفت: پس از انصراف تیم ملی کویت از تورنمنت چهار جانبه مشهد، تصمیم گرفتیم ۲ بازی تدارکاتی با اسلواکی برگزار کنیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، حسین شمس سرمربی پیشین تیم ملی فوتسال و عضو فنی کمیته فوتسال درباره انصراف تیم‌های ملی کویت و افغانستان از تورنمنت چهار جانبه مشهد گفت: تیم ملی افغانستان از ابتدا مورد موافقت سرمربی تیم ملی قرار نگرفت و اصلاً قرار نبود به ایران بیاید، زیرا ناظم الشریعه قصد داشت تیم ملی چند بازی تدارکاتی با تیم‌های خوب اروپایی داشته باشد. کویتی‌ها نیز قرار بود در این مسابقات حضور داشته باشند، اما به خاطر برخی از مشکلاتی که داشتند، از حضور در این تورنمنت منصرف شدند.  

شمس افزود:  کاکائو (سرمربی تیم ملی کویت) به خاطر حضور در تورنمنت چهار جانبه مشهد و بازی با تیم‌های خوبی که در این تورنمنت حضور دارند، یکی از بازی‌های ملی این تیم را لغو کرد،   اما همان طور که گفتم به خاطر برخی از مشکلاتی که در این تیم رخ داد، نتوانستند به ایران بیایند.  

 سرمربی پیشین تیم ملی فوتسال درباره سطح فنی تورنمنت  مشهد و همچنین دیدار با تیم‌های ملی بلاروس و اسلواکی هم تصریح کرد: پس از انصراف کویتی ها، مجبور شدیم این بازی‌ها را به صورت ۳ جانبه برگزار کنیم و همچنین قرار شد تیم ملی فوتسال کشورمان در این مسابقات ۲ دیدار با اسلواکی و یک دیدار هم با بلاروس برگزار کند.

او درباره حریفان ایران در تورنمنت مشهد گفت: هر ۲ تیم بلاروس و اسلواکی از تیم‌های بسیار خوب دنیا هستند و هر موقع با این تیم‌ها بازی کردیم با اختلاف کم توانستیم آن‌ها را شکست دهیم و این موضوع نشان می‌دهد که بازی با این ۲ تیم پیش از آغاز جام ملت‌های آسیا، کمک زیادی به آماده سازی ما می‌کند.  

شمس  در پاسخ به این پرسش که آیا همراه با تیم ملی به مشهد سفر می‌کند گفت: هنوز مشخص نیست به مشهد بروم، زیرا تاکنون بلیت نگرفتم. باید ببینم در روز‌های آینده چه می‌شود.  

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.