کد خبر : 146950
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 آذر 1398 - 17:17
-

خبیری: همه توانمان را بکار می‌گیریم تا خود را از این شرایط نجات دهیم

خبیری: همه توانمان را بکار می‌گیریم تا خود را از این شرایط نجات دهیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم شاهین کرمانشاه در هفته نوزدهم لیگ برتر فوتسال، عصر فردا (ششم آذر) در خارج از خانه به مصاف شهروند ساری می‌رود. محسن خبیری سرمربی تیم شاهین پیش از این دیدارشرایط تیمش را برای رویارویی با شهروند ساری خوب توصیف کرد و گفت: تیم حریف از جمله تیم‌های قدیمی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم شاهین کرمانشاه در هفته نوزدهم لیگ برتر فوتسال، عصر فردا (ششم آذر) در خارج از خانه به مصاف شهروند ساری می‌رود.

محسن خبیری سرمربی تیم شاهین پیش از این دیدارشرایط تیمش را برای رویارویی با شهروند ساری خوب توصیف کرد و گفت: تیم حریف از جمله تیم‌های قدیمی فوتسال ایران است و درحال حاضر نیز در بالای جدول لیگ قرار دارد، اما برنامه ریزی‌ خوبی انجام داده‌ایم تا بتوانیم با اقتدار برابر این تیم حاضر شویم.

وی تصریح کرد: تیم ما اکنون جایگاه مناسبی در جدول ندارد و طی بازی‌های گذشته هم عملکرد خوبی نداشته‌ایم، اما همه توانمان را بکار می‌گیریم تا خود را از این شرایط نجات دهیم.

سرمربی تیم شاهین اضافه کرد: در بازی‌هایی که تاکنون در لیگ داشته‌ایم، نشان داده‌ایم که از اسم هیچ تیمی نمی‌ترسیم و موقعیت‌های زیادی را خلق می‌کنیم، اما بی‌تجربگی و جوانی تیم باعث هدررفت موقعیت‌ها می‌شود.

وی افزود: راهکارهایی را به بازیکنانم داده‌ام تا بتوانند از این موقعیت‌ها بهترین استفاده را بکنند و با پیروزی از زمین بازی خارج شوند.

خبیری تاکید کرد: هرچند درحال حاضر قعرنشین لیگ برتر هستیم، اما به اذعان همه کارشناسان فوتسال تیم شاهین از ابتدای لیگ تاکنون تحول خوبی داشته و روند تیم روبه رشد است.

وی یادآورشد: امیدوارم بتوانیم برای بازی‌های باقی مانده لیگ عملکرد خوبی از خود نشان دهیم و خود را از انتهای جدول رها کنیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.