کد خبر : 147020
تاریخ انتشار : چهارشنبه 6 آذر 1398 - 15:33
-

اسماعیل پور: بدون پاسپورت نمی توانم به ایران بیایم / سه هفته است که بازی نکردم

اسماعیل پور: بدون پاسپورت نمی توانم به ایران بیایم / سه هفته است که بازی نکردم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، لژیونر ملی پوش فوتسال ایران می‌گوید به دلیل در اختیار نداشتن پاسپورتش فعلا نمی‌تواند به ایران بیاید و حضورش در تورنمنت مشهد قطعی نیست. تیم ملی فوتسال ایران روزهای دهم تا سیزدهم آذرماه در تورنمنت سه جانبه مشهد به مصاف اسلواکی و بلاروس می رود. احمد اسماعیل پور بازیکن

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، لژیونر ملی پوش فوتسال ایران می‌گوید به دلیل در اختیار نداشتن پاسپورتش فعلا نمی‌تواند به ایران بیاید و حضورش در تورنمنت مشهد قطعی نیست.

تیم ملی فوتسال ایران روزهای دهم تا سیزدهم آذرماه در تورنمنت سه جانبه مشهد به مصاف اسلواکی و بلاروس می رود.

احمد اسماعیل پور بازیکن تیم ملی ایران این فصل در تیم شنزن چین بازی می کند و باوجود دعوت شدنش به تیم ملی، هنوز حضورش در تورنمنت مشهد قطعی نیست.

اسماعیل پور در این خصوص گفت: در حال حاضر هفت هفته از لیگ فوتسال چین گذشته است. تیم شنزن ۱۹ امتیاز دارد و فعلا صدر جدول هستیم.

ملی پوش فوتسال ایران ادامه داد: متاسفانه در بازی دوم شنزن مصدوم شدم و سه هفته بازی نکردم. بعد از آن کم کم تمرینات را شروع کردم و به تیم اضافه شدم.

اسماعیل پور در پاسخ به این سئوال که آیا می تواند با این وضعیت تیم ملی را در تورنمنت مشهد همراهی کند؟ یادآور شد: این روزها برای گرفتن ویزای کار در چین، پاسپورتم در اداره مهاجرت این کشور است و با یک برگه در چین تردد می کنم. با این وضعیت نمی توانم به ایران بیایم.

ملی پوش فوتسال ایران در پایان گفت: اگر تا دو روز آینده پاسپورتم به دستم برسد، به اردوی تیم ملی اضافه می شوم. الان هم با سرمربی تیم ملی در تماس هستم تا ببینم چه اتفاقی می افتد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.