کد خبر : 146980
تاریخ انتشار : چهارشنبه 6 آذر 1398 - 11:10
-

بازگشت هیجان به لیگ برتر

بازگشت هیجان به لیگ برتر

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، هفته نوزدهم لیگ برتر فوتسال امروز (چهارشنبه) با برگزاری هفت بازی پیگیری می‌شود. پس از لغو چند بازی از هفته هفدهم و هجدهم لیگ برتر فوتسال، امروز (چهارشنبه) قرار است همه بازی‌های هفته نوزدهم برگزار شده و بار دیگر هیجان فوتسال در همه شهرهایی که در لیگ برتر تیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، هفته نوزدهم لیگ برتر فوتسال امروز (چهارشنبه) با برگزاری هفت بازی پیگیری می‌شود.

پس از لغو چند بازی از هفته هفدهم و هجدهم لیگ برتر فوتسال، امروز (چهارشنبه) قرار است همه بازی‌های هفته نوزدهم برگزار شده و بار دیگر هیجان فوتسال در همه شهرهایی که در لیگ برتر تیم دارند اوج بگیرد. در بازی‌های این هفته مس سونگون و گیتی پسند اصفهان که رقابتی حساس برای صدرنشینی دارند در بازی‌های خانگی نبردهایی نسبتا آسان دارند.

مس سونگون – هایپر شاهین شهر
مس سونگون در هفته اخیر با شوک مثبت اعلام شدن دوپینگ یکی از بازیکنان کلیدی خود روبه‌رو شد و از سوی دیگر با محرومیت فرهاد فخیم دستش برای بازی با هایپر خیلی باز نیست. علی افضل که با تیمش در هفته‌های قبل بردهای خوبی کسب کرده در این بازی خانگی هم محکوم به پیروزی است با این حال هایپری‌ها  امیدوارند برای تیم هم استانی خود کار کرده و با متوقف کردن مس در تبریز، زمینه صدرنشینی گیتی پسند را فراهم کنند.

گیتی‌پسند اصفهان – ارژن شیراز
گیتی‌پسندی‌ها هم‌چنان همه بازیکنان خود را ندارند و با مصدومیت مهران عالیقدر، امیدوارند با توان سایر نفرات به نتیجه مطلوب برسند. دو بازی  گیتی پسند مقابل محمد سیمای قم و مقاومت البرز لغو شد و این اتفاق از این بابت که آن‌ها از شرایط بازی دور شدند به ضرر این تیم است اما اگر بی‌غم در این مدت تمرینات خوبی برای تیمش در نظر گرفته باشد گیتی پسند با آمادگی به مصاف ارژن می‌رود. ارژن گرچه شرایط خوبی در جدول ندارد اما در نیم فصل دوم شکست نداشته و به همین دلیل با روحیه خوب به اصفهان امده است.

فرش آرای مشهد – حفاری خوزستان
فرش آرا که هفته‌ها طعم شکست را نچشیده بود در بازی قبل در خانه به مس باخت تا حالا تلاش کند وارد بحران نشود. مشهدی‌ها ۴ بازیکن خود را در این بازی به دلیل مصدومیت ندارند و همین عامل کار آن‌ها را در این بازی دشوار، سخت‌تر می‌کند چرا که حفاری روحیه بالایی دارد تا خود را به مدعیان نزدیک کند.

سایر بازی‌های هفته نوزدهم که ساعت ۱۷ برگزار می‌شود به شرح زیر است:

شهروند ساری – شاهین کرمانشاه           
اهورا بهبهان – مقاومت البرز                
سن‌ایچ ساوه – آذرخش بندرعباس           
ستارگان ورامین – محمدسیما قم

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.