کد خبر : 146977
تاریخ انتشار : چهارشنبه 6 آذر 1398 - 11:07
-

روز پیکر:آذرخش به صورت تک محوری اداره می‌شود / درگیر غذا و محل اسکان بازیکنان برای مسابقات هستیم

روز پیکر:آذرخش به صورت تک محوری اداره می‌شود / درگیر غذا و محل اسکان بازیکنان برای  مسابقات هستیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سرمربی تیم فوتسال آذرخش بندرعباس وضعیت این تیم را نامناسب عنوان کرد و گفت: ریشه همه مشکلات تیم، در سوء مدیریت مالی از سوی مسوولان باشگاه است. عباس روز پیکر اظهار داشت: متاسفانه باشگاه آذرخش بندرعباس به صورت تک محوری اداره می‌شود و مالک و مدیر فعلی باشگاه هیچ

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سرمربی تیم فوتسال آذرخش بندرعباس وضعیت این تیم را نامناسب عنوان کرد و گفت: ریشه همه مشکلات تیم، در سوء مدیریت مالی از سوی مسوولان باشگاه است.

عباس روز پیکر اظهار داشت: متاسفانه باشگاه آذرخش بندرعباس به صورت تک محوری اداره می‌شود و مالک و مدیر فعلی باشگاه هیچ مسوولیتی در برابر تیم و باشگاه ندارد.

 وی ادامه داد: شاید بسیاری از تیم‌ها با مشکلات مالی درگیر باشند، اما با مدیریت صحیح مسوولانشان، بار کمتری از این مشکلات به بازیکنان و کادر فنی تیم‌ها منتقل می شود، در حالی که در باشگاه آذرخش هیچکس مسوول و پاسخگو نیست.

روزپیکر خاطرنشان کرد: از ابتدای فصل تاکنون هیچ دیداری با مدیر باشگاه نداشته ایم و بازیکنان و کادر فنی هیچ دریافتی از قراردادهای این فصل نداشته‌اند و از فصل گذشته نیز فقط ۴۵ درصد پرداخت شده است.

وی ادامه داد: با این مشکلات و زمانی که ما درگیر غذا و محل اسکان و دیگر مسایل بازیکنان برای برگزاری مسابقات هستیم، به طور یقین انگیزه بازیکنان کم شده و تیم در شرایط نابسامانی قرار می گیرد.

بازی سختی برابر سن ایچ ساوه پیش رو داریم

سرمربی تیم آذرخش بندرعباس در خصوص بازی این تیم برابر سن ایچ ساوه گفت: تیم میزبان، از تیمهای خوب لیگ برتر است و ما دیدار سختی برای سن ایچ خواهیم داشت.

 روزپیکر بیان داشت: به دلیل وضعیت نامشخص باشگاه و دیگر مشکلات، طی هفته جاری تمرینات خوبی نداشتیم و با مشکلات مالی فراوان راهی ساوه شدیم.

وی تصریح کرد: برای بازی فردا محمد بنی اسدی کاپیتان تیم را به دلیل محرومیت و محمد زاهدی و سعید رضوانی را نیز به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم.

سرمربی تیم فوتسال آذرخش بندرعباس ابراز داشت: این تیم یک ظرفیت برای استان هرمزگان است و ما امیدواریم که مشکلات تیم حل شده و بتوانیم در لیگ برتر باقی بمانیم.

تیم فوتسال آذرخش بندرعباس فردا چهارشنبه در هفته نوزدهم لیگ برتر فوتسال کشور از ساعت ۱۷ به مصاف میزبان خود سن ایچ ساوه می رود.

در جدول رده بندی سن ایچ ساوه با کسب ۲۷ امتیاز ششم و آذرخش با ۱۴ امتیاز در جایگاه دوازدهم قرار دارد.

بازی رفت دو تیم در بندرعباس با تساوی ۳-۳ به پایان رسید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.