کد خبر : 147061
تاریخ انتشار : جمعه 8 آذر 1398 - 13:19
-

کشاورز:بازیکنانم در زدن ضربات آخر دقت لازم را نداشتند/تلاش می کنیم به پلی آف برویم

کشاورز:بازیکنانم در زدن ضربات آخر دقت لازم را نداشتند/تلاش می کنیم به پلی آف برویم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، فرهاد کشاورز پس از شکست تیمش مقابل اهورا بهبهان اظهار داشت: هر ۲ تیم بازی خوبی به نمایش گذاشتند و برای سه امتیاز بازی تلاش می کردند اما حریف در به ثمر رساندن گل از ما بهتر بود. وی تفاوت تیمش با حریف را عدم استفاده از موقعیت های به دست آمده

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، فرهاد کشاورز پس از شکست تیمش مقابل اهورا بهبهان اظهار داشت: هر ۲ تیم بازی خوبی به نمایش گذاشتند و برای سه امتیاز بازی تلاش می کردند اما حریف در به ثمر رساندن گل از ما بهتر بود.

وی تفاوت تیمش با حریف را عدم استفاده از موقعیت های به دست آمده دانست و گفت: در فوتبال و فوتسال قانون نانوشته ای وجود دارد که اگر تیمی گل نزد در نهایت گل دریافت می کند و این قانون امروز شامل تیم ما شد.

سرمربی تیم مقاومت گفت: امروز تمام اتفاقات بدی که می تواند در جریان بازی برای یک تیم رقم بخورد، برای ما اتفاق افتاد البته این موضوع چیزی از کیفیت فنی و ارزش های تیم اهورا کم نمی کند اما در کل معتقدم برنده اصلی بازی، تماشاگران بودند که از دیدن بازی لذت بردند.

وی در پاسخ به اینکه آیا تیمش شرایط صعود به مرحله پلی آف را دارد گفت: هنوز ۹ هفته تا پایان دور اول مسابقات باقی مانده و جدول لیگ دستخوش تغییرات بسیاری می شود اگرچه باید واقع بین بود و سطح انتظارات را بابا نبریم. با توجه به اتفاقاتی که در این فصل برای تیم ما رخ داد و بازیکنانی که از دست دادیم، شرایط ما برای صعود سخت تر شده اما همچنان امیدوار هستیم.

کشاورز افزود: ما از اول فصل تا الان در برابر تمام مشکلات ایستادگی کردیم، تیم ما همچکن مقاومت قرچک قرار بود منحل شود اما با این وجود در لیگ حاضر شدیم هر چند هشت بازیکن خود را به عناوین مختلف از دست دادیم. ما بازیکنان اصلی خود را به طور کامل از دست دادیم و الان با ترکیب دوم و سوم خود بازی می کنیم.

وی افزود: با وجود مشکلاتی که داریم، تلاش می کنیم همچون سال گذشته حضور در مرحله پلی آف را تجربه کنیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.